berge85 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 The moment Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Stilig at fotografen tør å "gå mot" standard komposisjon idet modellen/personen ser ut av bildet. Egentlig er bildet helt topp, spør du meg. På min monitor ser jeg ikke at sortnivået er i heletatt der det burde være. Det er synd. Ellers er alt i skjønneste orden! Lenke til kommentar
berge85 Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Takk for tilbakemeldingen! Godt at du likte komposisjonen i bildet. Valgte å går for det motsatte og syntes det fungerte. Når det gjelder sortpunkt så skal det være det i bildet. Se grafen jeg la med. Lenke til kommentar
Littjin Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Liker dette bildet bedre og bedre, det er noe med utrykket til modellen og lyssetting som bare treffer, topp! Lenke til kommentar
berge85 Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Tusen takk forr det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg