Gå til innhold

Kjøpe fisk til 5 L akvarium!

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg et 5 L akvarium og vet at jeg kan ha kampfisk i disse, men lurer på om det er andre fisker jeg kan ha oppi? Har lyst til å vite hva fiskenavnet er slik at jeg kan søke opp på nett å få sett på bilder! Jeg vil ha en litt artig fisk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve att mixe en gutt kampfisk med en jente , noen gang så går det , men du risikerer jo att dem begynner att angripe hvarandre =/ men er du heldig så kan du få små kampfisk barn =) som du må ha i en eget sånt "fødekar" som du får kjøpt hos din lokale dyrebutikk=) ellers så spiser dem barna, så som stort sett alle fisk gjør..Jeg anbefaller med det sterkeste IKKE att ha fler fisk i aquariumet , kampfisk heter tross alt KAMP fisk =) dem går på angrep, og kommer till att drepe dem stakars fiskene du setter sammen med dem =/ det er litt slemt att ha fler en 2 fisk i ett 5L aquarium... prøv att finne en partner till fisken istedenfor , og skaff deg ett større aquarium for andre fisk, jeg har selv ett 75 L med ca 20 fisk og ett 5 L med 2 kampfisk ...

lykke till =)=)=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...