Nysgjerrig3 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Før hadde jeg en bedre søkemetode for å søke på bokmerker. Da kunne man filtrere dem oppe til høyre. Nå forsvant dette plutselig. Er det en utvidelse som kan gjøre at det kommer tilbake? Jeg trenger virkelig å filtrere bokmerker! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Du må nok nesten fortelle hvilken nettleser du bruker. Edit: Kan nå se at du har tagget tråden med Mozilla Firefox. Endrer trådtittelen til å reflektere dette. Endret 1. mars 2013 av Occi Lenke til kommentar
Niddy Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Godt mulig jeg misforstår spørsmålet ditt fullstendig her. Firefox 19.0 ctrl + b, og det autofokuseres da på et søkefelt blant bokmerkene. Alternativt sett kan du i adressefeltet skrive " * søketekst" og den bruker kun søk med bokmerker. f.eks " * UAC " og da kommer bokmerket mitt "Shortcut without UAC" opp. Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Godt mulig jeg misforstår spørsmålet ditt fullstendig her. Firefox 19.0 ctrl + b, og det autofokuseres da på et søkefelt blant bokmerkene. Alternativt sett kan du i adressefeltet skrive " * søketekst" og den bruker kun søk med bokmerker. f.eks " * UAC " og da kommer bokmerket mitt "Shortcut without UAC" opp. Det skjer ingenting når jeg trykker Ctrl + B. Jeg mener de feltene som står over "Navn", "Adresse" osv. og under "Organiser", "Vis" osv. Håper dette hjalp! Endret 2. mars 2013 av Nysgjerrig3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå