oggeldoddeli Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Æ tænke å kjøp mæ en ny mobil. E de nånn telefona dokker kan anbefal?? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 1. Lurt å snakke bokmål 2. Budsjett? Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 1. Okei Oslogutt 2. Maks 5000 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har du ingen preferanser er det beste du kan få ut av en slik tråd random tips til telefoner som folk selv liker. Du kommer til å få like mye ut av å titte på de mest populære telefonene på Komplett.no o.l. Med andre ord; kan være lurt å si litt mer hva du er interessert i. Stor eller liten skjerm? Android, iOS eller Windows? Noen ekstra ting som kan være interessant som vannavstøtende eller kanskje mer fokus på lydkvalitet fordi du bruker den mye som mp3-spiller? Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Tar du buss, eller har du bil? Er du glad i naturen, eller å se på tv? Sony Acro S for en aktiv livstil, eller Samsung Galaxy S3, hvis du ikke blir utsatt for regn. Å kunne bruke mobilen på busstoppet når det regner, mens man venter, er kjekt. Endret 1. mars 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Du kan evt. kjøpe Sony Xperia Z, en av de nyeste telefonene. Det kan være lurt å vente noen måneder, siden det er nå nye telefoner kommer. Lenke til kommentar
amumar Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 1. Lurt å snakke bokmål 2. Budsjett? 1. Det kan vere lurt å skrive bokmål.. 2. Eg går ut ifrå at nynorsk også blir godteke? og at det du meinte var at vi prøvar å unngå sms-språk? Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Eg har nynorsk på skulen. så det går heilt fint Budsjett maks 5500kr Lenke til kommentar
amumar Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Eg har nynorsk på skulen. så det går heilt fint Budsjett maks 5500kr Sjølv vurderar eg, faktisk, iPhone for første gong i mitt liv. Men ville ha vente til 14. mars for å sjå korleis S4 blir. Sjølv har eg Htc One X, heilt grei telefon. Men som sagt, vurderar iPhone 5 og S4. Andre: One X+ One S3 4s Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Vurderer stort xperia z selv. Ville sett på denne. Ser bedre ut enn de fleste konkurrentene, vill skjerm og tåler vann. Kjapp er den. Litt lyst på htc one, men typisk htc er nok batteriet ubrukelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå