Gå til innhold

Vurderer å selge laptop asus u36jc. Pris?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg bruker for tiden en Asus u36jc.

500gb hdd (Intel ssd 330 128gb)

Ram 4gb (har liggende 8gb)

i5 460m

Nvidia 310m

Pcen fungerer som den skal og batteriet fungerer fremdeles bra. Den ene skjermhengselen er sprukket, men selve hengselen fungerer helt fint. Dette gjør at den ser litt brukt ut.

Ønsker igrunnen å kvitte meg med den fordi den har Nvidia optimus, ikke matt skjerm. Vurderer å skaffe meg en gammel thinkpad istedet har alltid vært fornøyd med disse og trenger ikke spesielt bra ytelse.

Så spørsmålet er hva er en fair pris? Nypris var vel omlag kr 8000 kjøpt ca. 2 år siden (da den var helt ny). Problemet slik jeg ser det er det med plasten som er gåen.

Edit:

Må spesifisere at den for tiden har en intel ssd installert, men foreløpig ikke 8 gb ram grunnet defekt vare, så det må jeg i såfall ordne, eller sende med senere. Så her blir spørsmålet om jeg skal legge ved ekstra ram og ssd eller ikke. Kan sikkert bruke det selv senere.

Endret av Slacks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar OC-freak. Wow, må si at det var litt mindre enn jeg hadde sett for meg. Jeg er klar over at det er en bærbar pc som også blir utsatt for litt mer slitasje osv, men

Kanskje jeg heller gir den bort til noen jeg kjenner. Jeg kan jo prøve å legge den ut på finn.no, men får gjerne se det litt an.

Er det altså slik at jeg må regne med et verdifall på ca. 6000 kr ila 2 år? Synes det var litt voldsomt, men mye mulig det stemmer. Er det flere som har input her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...