SeaCraft Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Hoper seg opp ett par harddisker med åra. Nei, er jo serier og slikt da. Også liker jeg og ha en harddisk dedikert til feks serier. Har jo 4tb ish ledig, så ikke like mye som det virker. Okey;) Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hva drar du bf3 på? Og hvilken professor bruker du? ;P battlefield 3 kjører jeg på fult med over 50 fps hele tiden med det oppsette du kan se inne på min profil. battlefield 3 kjører jeg uten problemer, Black ops 2 også på beste settings og 50+ fps hele tiden. Crysis 3 med alt på det beste med 50+fps ( bortsett fra høyeste AA og jeg har skrudd av motion blur siden jeg syntes det ikke ser bra ut personlig) Lenke til kommentar
SeaCraft Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 battlefield 3 kjører jeg på fult med over 50 fps hele tiden med det oppsette du kan se inne på min profil. battlefield 3 kjører jeg uten problemer, Black ops 2 også på beste settings og 50+ fps hele tiden. Crysis 3 med alt på det beste med 50+fps ( bortsett fra høyeste AA og jeg har skrudd av motion blur siden jeg syntes det ikke ser bra ut personlig) Høres sweet ut! Da blir det nok 7870 på meg i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå