""" Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Skal se om jeg får sett denne kampen. Kan fort bli spennende og bra som faen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Håper Spurs vinner her, rett og slett fordi jeg håper på mest mulig sutring å godte meg over, sånn ellers er det det samme hvordan poengene blir fordelt. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Hvordan tror dere fansen reagerer med et tap her? Flere som hopper over i "Wenger-out"-båten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Vil heller se tottenham over arsenal, enn visa versa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Hvordan tror dere fansen reagerer med et tap her? Flere som hopper over i "Wenger-out"-båten? Er vel de aller fleste som er der allerede? Med unntak av Le Proffeseur og de der, da. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Satser på uavgjort her. Men en bra kamp, 3-3. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Hadde inntrykk av at de er ganske delt på midten. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Hadde inntrykk av at de er ganske delt på midten. Det er de nok også, men det er som regel de som er misfornøyde og føler et behov for å klage du hører mest fra. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Det er de nok også, men det er som regel de som er misfornøyde og føler et behov for å klage du hører mest fra. Pleier å stemme det ja. Jason @jayblues8 Arsenal have won only 4 of 20 PL matches against Spurs at White Hart Lane - W4 D11 L5. Those wins came in 93/94, 98/99, 04/05 & 07/08 ssn. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Faen, 2 minutter før oppkjøringen begynner på TV2, kommer tlf om at det er besøk på vei.. Jaja, var "frekk" nok til å si at fra 17.00 er det fotballkamp og da får de enten se den og holde kjeft, eller gå 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Det er gutten sin det! Sies at Ramsey starter for Arsenal, ingen Poldi, og Sigurdsson får sjansen fra start i stedet for Holtby. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Sam Wallace @SamWallaceIndy THFC side today: Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Assou-Ekotto; Dembele, Parker; Lennon, Sigurdsson, Bale; Adebayor Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Se der ja , Dawson får vel oppgaven å ta seg av Giroud, spilleren med flest headings-forsøk mot mål i ligaen. Benken: Gallas, Naughton, Holtby, Carroll, Friedel, Livermore og Defoe. Endret 3. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Noen som er optimistiske ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Se der ja , Dawson får vel oppgaven å ta seg av Giroud, spilleren med flest headings-forsøk mot mål i ligaen. Og med tilhørende uttelling? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Hammad Nabi Khan @Hunk_89 RT @Arsenal: ARSENAL XI: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Monreal, Ramsey, Arteta, Wilshere, Cazorla, Walcott, Giroud #THFCvAFC Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Og med tilhørende uttelling? Jeg hadde ikke skrevet forsøk om det var tilfelle (noe det kan være, men statistikken jeg fant utdypet ikke det). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg hadde ikke skrevet forsøk om det var tilfelle (noe det kan være, men statistikken jeg fant utdypet ikke det). Så han har scoret flest mål på hodet av de i ligaen, altså? Da er det en mann å se opp for, ja. Hjelper ikke å komme til sjanser hvis man ikke får uttelling. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Så han har scoret flest mål på hodet av de i ligaen, altså? Da er det en mann å se opp for, ja. Hjelper ikke å komme til sjanser hvis man ikke får uttelling. Nei han er den som kommer til flest forsøk med hodet i følge kilden min, uansett sier det mye om at han er en trussel. Endret 3. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Sjekker inn her. for nervøs til å skrive mye nyttig. En tidlig Spurs-goal hadde vært et helvete. Forøvrig elendig at Podolski ikke starter. Endret 3. mars 2013 av Prinz Poldi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå