Posemedchips Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Båre til Ade? Ødelagt noe i kneet ser det ut til.. Pokker, enda en spiss ute.. Ahh Defoe er jo på benken Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Clattenburg har ikke mye til baller. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Der skal du gi gult kort, Clattenburg. Som han skulle gitt til Arteta også i første omgang, men han har lagt lista høyt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Synes han løser situasjonen greit jeg, trenger ikke å gi gult imo. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Enig. Taklet det på en bra måte... Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Holtby varmer opp, syntes jeg så han litt bak i bildet Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Hva i helvete Sigurdsson? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Avslutte selv Sigurdsson! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Hva gjør du, Sigurdsson? Enormt dårlig avgjørelse. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Oi oi oi, nesten Siggy. Skyte selv der Ahhh Defoe.. Vi nærmer oss Endret 3. mars 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Dårlig førsteberøring skremte han nok litt, synd. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Sånne sjangser som det som gjør at det er godt at Bale vertfall scorer på sitt. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Nå må vi faen meg passe oss... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 HALLO WENGER... DU HAR PODOLSKI PÅ BENKEN! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Sånne sjangser som det som gjør at det er godt at Bale vertfall scorer på sitt. Og det er slike vi må sette skal vi vinne.. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 HALLO WENGER... DU HAR PODOLSKI PÅ BENKEN! Han syntes tydeligvis at Giroud har nok en kjempekamp. Seriøst Wenger: Hva faen holder du på med? Hvorfor tok du også av Jenkinson for å sette Ramsey på høyrebacken? Hvorfor tok du ikke av Arteta når du satte innpå Rosicky og flyttet Wilshere ned sammen med Ramsey? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Det koker inni meg nå. Rekken av taktiske fuck ups av Wenger er uendelig.... Knall innlegg av Ramsey! Tør jeg spørre hvor faen Giroud er nå? Han er jo helt borte... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Syntes ellers det er herlig at Giroud trekker ut på venstrekant fremfor å holde seg i boksen. Det er det jeg liker å se av en dørgende treig spiss på 1.92 uten teknikk og som kun klarer å score på hodet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Inn med Podolski! Utligning nå? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Hvorfor i svarte helvete er 15 minutter alt Podolski får? Gleder meg til Wenger får spørsmål om det og han går inn i en av "I have been a manager for 20 years, I know this team best"-rantene sine. Jævla idiot. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå