Hansien Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Nei. Rånesenking/bonde volvo senking er å kappe de originale fjærene for å få bilen lavere. Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Rånesenking/bonde volvo senking er så du så vidt ikke får lillefingeren under bilen og må kjøre omveier for å ungå fartsdumpler, du må også kjøre siksak på de hullete veiene vi har i Norge. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Du, min gode herre, har mye å lære. Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Takk Nei, synes ikke senk er noe for meg, subber allerede med fronten, tror han som har hatt bilen føre meg har senka den litt forran Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Da har jeg gått til innkjøp av pærer så nå skal cupen bli Hvit Sånn ser fargen på bilen ut( kanskje ikke så tydelig ): Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Sånn ser endestussen ut nå Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Har nå bytta lysa i cupè'en ser bra ut! Vurderer å bytte til LED i skilt også men er ikke sikker da Politiet kan se skiltet mitt mye bedre. Lenke til kommentar
Bobbler Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Lykke til! husk å ta bilder! Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Ja, da har jeg mekka bilde av cupe lyset Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Da har jeg montert eksosen Lenke til kommentar
Bobbler Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Veldig bra eksosen ble i forhold til den gamle og de hvite lysa ble mye bedre en de gamle originale gule. Endret 4. mars 2013 av Bobbler Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Takk takk, er ganske mye jeg skal gjøre med den enda Baklyktene og side blinkerene skal også byttes Skal også putte på en sinna lykt list Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Begynner å komme seg dette her ja! Stuttsa ble veldig bra, og kupelyset er jo også litt friskere en det orginale. lys lista må du skaffe ASAP, pics or it did not happen! men det begynner å bli bra detta her! ser fra tel å sjekke innom seinere å se hvordan det blir! lykke til! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har du noen bilder av hele bilen? Ser ut til å være en meget fin blåfarge du har på bilen så lenge den er ren og pen. Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Skal ta noen bilder av bilen i morra til en oppgave på media.. Så kan sikkert legge de ut her også Lys lista blir nok ikke med det første, selv om jeg har råd til den nå Har råd til lista men ikke lakk Endret 4. mars 2013 av Sjorren Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Hei igjen folkens! Her er noen bilder av bilen min: Rust som må fikses :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ser jo ut som en kul bil da. Og den blåfargen er utrolig lekker. Ønsker deg lykke til, og ser fram til det ferdige produktet Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Takk takk, har vurdert "øyelokk/sinnalist" men blir for harry? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Vil påstå at øyelokk er harry på 99% av alle verdens biler (kommer helt an på hva slags type) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå