Sjorren Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Hei, jeg har tenkt til å style golfen min og lurer på hva forumet tenker om stylinga. Skfte de stygge gule cupe lysa med noen hvite. DONE Fjerne spyleren bak og putte den oppe i en "spoiler" sånn at den spruter ned og ikke følger med spyleren. Usikkert Fjerne bagasjerom "håndtaket" og lage en åpner som er inne ved rattet.Usikkert endre endestuss på eksosen. DONE Skifte frontlyktene til "Angel eyes" Usikkert Skifte baklyktene til : http://www.partsandr...led-baklamper_1 Skifte blinkys sider til led. Sote rutene fjerne gummi trekket inne (ved håndtakene) Farge bilen i matt sort ( hvis jeg får råd) Droppet Emblemfri grill. Vurderes "øyelokk". Vurderes Det er vell det. Hva synes folka her om dette? Det jeg ikke har lyst til å gjøre: Jalla front,side og bakfangere Panser forlenger bakrute senker senking av bilen (Bare piss på norske veier) Endret 5. mars 2013 av Sjorren Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hørtes kult ut, men legg ut bilder når ferdig Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Synes original felgene mine er fine nok, kanskje jeg investerer i felger ettervert, men fårløbi har jeg ingen planer om felg. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Senking er ikke piss i det heletatt. Mye er gjort med så lite som 30/30 senk på en bil uten at fremkommeligheten og komforten forsvinner. Skal du derimot begynne å nærme deg 120/120 senk kan jeg være enig i at det ikke er ideelt på Norske veier. Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Senking er ikke piss i det heletatt. Mye er gjort med så lite som 30/30 senk på en bil uten at fremkommeligheten og komforten forsvinner. Skal du derimot begynne å nærme deg 120/120 senk kan jeg være enig i at det ikke er ideelt på Norske veier. Jeg respekterer din mening men jeg står enda på min mening Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Syns nå det er litt "jalla" med matt sort bil jeg også da, men blir jo min mening. Vet ikke hvilke felger du har, men er sjeldent at de originale er noe særlig. Hvis du skal gjøre såpass mye med bilen ville jeg nesten spandert på meg noen felger også. Slengt de originale som vinter og skaffet noen tøffe til sommeren, om du ikke har to sett allerede da såklart. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Legg gjerne ut bilen slik den ser ut nå. Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Har både vinter og sommer felger jeg. Bilen er nå blå så vurderer enten kjempe hvit eller matt sort, hvis jeg skal ha felger så blir det noen tøffe ja, ikke sånne jalla gull felger med bling bling. Bilder skal nok bli lagt ut i morra. for mørkt nå. Endret 1. mars 2013 av Sjorren Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Hva slags budsjett har du på dette, og skal du gjøre alt selv? Hadde planer for flere år siden med styling på Ford'en min, til jeg knuste den. Endret 1. mars 2013 av Lovegame Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hvit og sort er så kjedelige farger. Blå er da mye finere farge. 2 Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Hvit og sort er så kjedelige farger. Blå er da mye finere farge. Så en hvit (ordentlig hvit) BMW M3 2011 model med hvite "rim lights" den var forbanna strøken. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Men så må du også se forskjellen i mellom en M3 og en Golf Er ikke sikkert perlehvit (eller ordentlig ishvit(?) tar seg like godt ut på din Golf som det gjorde på M3'en. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Og desto fetere blir dem når fargevalget er mer sexy enn hvitt. Men jeg fornekter heller ikke at en hvit bil kan være sexy, tøff og/eller brutal. Men det er dessverre en farge alle velger. 1 Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Men så må du også se forskjellen i mellom en M3 og en Golf Er ikke sikkert perlehvit (eller ordentlig ishvit(?) tar seg like godt ut på din Golf som det gjorde på M3'en. Den var perlehvit ja. fy denne fargen var deilig! Men vet ikke helt om det blir farge endring heller da dette er grise dyrt! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Den golfen har en nydelig farge. Men den er vel kanskje i det laveste laget for din smak siden du mener at senking er piss. Forøvrig, her har du en blå golf 4 som er meget pen. Kanskje enda finere med andre felger og uten BH'en. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Er vel nesten ikke kjørbar den Golfen over her da. Mer showbil eller? Drøy camber på hjulene også. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Er vel nesten ikke kjørbar den Golfen over her da. Mer showbil eller? Drøy camber på hjulene også. Den golfen står på luftfjærer, så den er bare slik når den er parkert. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ah, daså. Er vel ikke så upraktisk allikevel da! Den har i hvert fall en veldig unik blåfarge som skiller seg ut. Like it Lenke til kommentar
Sjorren Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Altså kan vel egentlig si Råne senking / bonde volvo senking. Den bilen var grise fin, har faktisk vurdert BH men ser liksom ikke vitsen med det annet enn steinsprut, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå