Torzo Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Er det noen som har erfaringer med kvalitetsforskjeller på ulike Firewire-kabler? De variere fra 50kr -3/400kr. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg er nå på min tredje billigkabel (100). De to første ble utslitt av å bli bøyd for mye. Likevel har jeg aldri fått ut fingern og kjøpt meg en kvalitetskabel. MEN jeg veit altså ikke om de dyre kablene ødelegges like fort som de billige (men det kan jo faktisk tenkes at det ikke er så stor forskjell) jeg velger uansett å tro at min neste fw-kabel blir en dyr en! Lenke til kommentar
adonis Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jepp! Bilde- og lydkvalitet vil være nøyaktig den samme, men en dyrere kabel vil i hovedsak være mer robust. Jeg bruker fortsatt min (relativt dyre) FireWire-kabel fra '98! /Øystein Lenke til kommentar
coban Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 altså... det er en grunn til at alle belkin kabler (monster kabler for den saks) har livstid garanti... kjøp en skikkelig kabel første gangen og du slipper frustrasjonen av å plustelig ikke få ting til å fungere. koster det 300,- hva så- du får bra utstyr her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå