UGP Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Vurderer å gå til innkjøp av disse 2 til pc, men lurer på om det fortsatt er aktivitet på serverne? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Jepp , spiller med full servere hver uke. Vietnam skal visst enda vere populær og. Men du må lete etter servere. ikke ta quickplay Endret 1. mars 2013 av Realzi Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det tynnes ut med servere, jeg spiller en del på Noobs Noobs Noobs-servern. Vietnam har jeg ikke spilt siden release da det sugde hæstkuk og var et kjempebomskjøp for min del. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Noen ide om hvordan jeg kan få tilgang til bc2 kontoen min når hotmailen min er blokert og jeg ikke husker passord ? Lenke til kommentar
smekk Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Vurderer å gå til innkjøp av disse 2 til pc, men lurer på om det fortsatt er aktivitet på serverne? Det er mange som spiller BFBC2, så du skal ikke ha noe problem å finne en server. Jeg sjekket Vietnam i dag og der er det tydelig færre som spiller.. men fremdeles noen hf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå