Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm etter restart.

Anbefalte innlegg

Har tatt og testet litt og noe sier at det ikke er begrenset til de tre programmene. Prøvde å finne ut hvilke av de tre som var synderen og siden alle feilet i oppstarten testet jeg vilkårlig med Adobe Reader og det feilet også. Fikk feil en gang uten noe huket av i oppstart under msconfig, men det ser ut til å være enda alternativet til å komme inn i systemet i normalmodus.

Nå er jeg enda blankere enn før siden jeg ikke aner hvor problemet ligger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevd dette ofte i det siste selv. Jeg kan bidra med det jeg vet om dette og hvordan du fikser det. Men det er ikke sikkert det funker hos deg med tanke på at dette fungerer på HP 4330s. Ta ut HDD på maskinen. Sett inn HDD fra en maskin som funker. Ta ut den HDD igjen Hold inne på knappen (husk å ta ut batteriet når du skrur på maskinen om det er laptop, Om det er stasjonær ta ut strøm.) Sett inn din gamle HDD. Jeg aner ikke hvorfor dette fungerer hos meg. Og jeg kan heller ikke garantere at det fungerer. Eller så kan du jo også ta backup av det du har på diske ved i koble den til en annen maskin og dra over filene dine. Så reinstallere maskinen og legger over filene igjen.

Lenke til kommentar

Tror jeg har gitt Ubuntu eller andre Linux alternativ et par sjangser til, er ganske sikker på at det må være en innstilling som gir deg trøbbel med å boote i alle fall og så fort du finner ut av dette vil du være i stand til å feilsøke mer effektivt.

At du dog kommer inn i sikkerhetsmodus på Windows er et bra tegn , problemet er dog at man ikke får gjort så mye der , men man kan prøve å :

Fjerne Antivirus.

Fjerne Brannmur.

Fjerne og slette alt Av video drivere (inkludert mapper).

Fjerne de siste programmene som var lagt inn før siste restart.

Om du hadde den aller siste driveren til skjermkortet inne så bør du sørge for å få tak i en noe eldre driver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...