samye83 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ja, hvis man hever bilen 30 cm 2 Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ja, hvis man hever bilen 30 cm Bor litt utpå landet selv, og med rundt 11 cm bakkeklaring på Golfen min har jeg ikkje hatt noen problemer Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Med farten til en ferrari? Får fort en moderne golf opp i 200kmh.. (25s?) Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 http://www.digitalimpuls.no/PC-komponenter/Kabinett/Tilbeh%C3%B8r/LD-Cooling/LD-Cooling---PCI-Covers-pack-of-5---B-LD-BLACK-VENTILATED-PCI-COVERS-118212-p0000054905.aspx disse må kjøpes ved siden av. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Og når golfen kjører i 200km/t på landet, med 11cm klaring fra bakken, da blir det ikke mye igjen av understellet til bilen. Men det jeg ville frem til var at man ikke får utnyttet potensialet til kabinettet, samme som man ikke får utnyttet potensialet til en ferrari på dårlig vei. At det går an å kjøre bil med 11cm på landet tviler jeg ikke på. Selv 5 cm kan komme over fartsdumper så lenge man kjører sikksakk over dumpen(med sneglefart). 1 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Med farten til en ferrari? Har alltid trodd at asfalten er den samme på landet som i byn Når det kommer til kabinett med 2x360 rad. Cosmos II... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Har alltid trodd at asfalten er den samme på landet som i byn Når det kommer til kabinett med 2x360 rad. Cosmos II... cosmos II er MYE større enn LD Cooling V7. V7 er såvidt større enn Fractal R4, men laget for vannkjøling. 1 x 420 + 1 x 280 er uansett mer enn 2 x 360. 1 Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Så er det de som ikke ville tatt i et Thermaltake Level 10 om det så sto om livet, da, og der man gjerne legger noen ekstra kroner på bordet for å få et så stilrent og minimalistisk kabinett som mulig. Rent personlig begynner jeg å bli trøtt av at alt som koster mer enn 599,- blir sett på som ekstravagant, men det er kanskje bare meg. Jeg syns det var litt stiv pris pga det er et vannkjølingskabinett, altså det de har gjort er å krympe ned på diverse for at det skal bli plass til svære radiatorer uten å måtte modde seg i hjel. Selv ville jeg ikke gått for Level 10, var bare et dårlig eksempel. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det er lett og tro at dette kabinettet og v8 er sykt overpriset. De fleste er jo vant med plastikk galore og tynn lianli alu. Kjenner man på byggekvaliteten og ser lakkeringa utvendig OG innvendig live, så er det plutselig ikkje så evig overpriset alikevel. tilleggsutstyr koster en del , men ikkje mange kabinetter kan skryte på seg så mye muligheter som v7/8. Jeg fikk tilogmed laget coustom hddbur til bunnen av v8. Så der nede er det 2 stk corsair 1200i og 18 harddisker. Oppe i kabinettet er det 14 ssd og full vannkjøling. Og 5 harddisker til Jeg vet ikkje om et bedre kabinett. Eneste jeg har savnet er et par ekstra usb ut forran på kabinettet. Silverstone tj07 er jo legendarisk bra og kosta også veldig mye. Dog dette er mindre, ikkje lakkert inni. 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Når man snakker om byggekvalitet og finish så er tj11 bedre enn v8. Vanskelig å slå sandblåst aluminium. Men til vannkjøling er v8 bedre. Personlig blir v8 for firkantet for meg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Når man snakker om byggekvalitet og finish så er tj11 bedre enn v8. Vanskelig å slå sandblåst aluminium. Men til vannkjøling er v8 bedre. Personlig blir v8 for firkantet for meg. Byggekvalitet er nok tj11 ikkje bedre men tj11 er mye mere finurlig på en god måte. Men sammenlikne dem passer seg ikkje. Vil selv ha tj11. Fin oppdatering av mitt evig gamle tj07. 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Har sett/følt på LD sine kabinetter på DI, aluminium føltes ikke like eksklusiv ut. Og tykkelsen på kabinettet var også tynnere(veggene). Mulig det er kun sandblåst alu som får meg til å føle sånn. Er jo en subjektiv mening. MÅ nok prøve meg på en LD eller Caselabs kabinett i fremtiden. Når hvoedprosjektet er unna gjort, og fått en skikkelig jobb, da er det rock and roll. Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 hadde heller kjøpt NZXT Switch 810 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Fordi det er billigere? Hvis man ønsker plastikk fantastisk så er d ingenting i veien for å kjøpe 810. For å si det sånn, v8 og tj11 har 99% aluminium+litt stål. Kvalitet koster, som alle andre ting i verden. Endret 2. mars 2013 av samye83 2 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 hadde heller kjøpt NZXT Switch 810 Det står du selvfølgelig fritt til å mene, men det er en heller håpløs sammenligning Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Skulle gjerne sett dere satt tri SLI/Xfire og CPU under vann i dette kabinettet, da hadde dere sett potensialet med et sånnt kabinett Eller i et V8 siden det er så lite radiatorplass i V7 Endret 2. mars 2013 av Kabom 1 Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Skulle gjerne sett dere satt tri SLI/Xfire og CPU under vann i dette kabinettet, da hadde dere sett potensialet med et sånnt kabinett Eller i et V8 siden det er så lite radiatorplass i V7 "lite" er ikke helt riktig 420 + 280 holder GTX680 SLI og en blodklokket 3930K i sjakk med lydløse vifter Endret 4. mars 2013 av **dp** Lenke til kommentar
BFG-Hungbunny Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ting blir fort dyrere når det ikke står "Made in china/taiwan" på dem. Dem blir gjerne også litt dyrere når dem er lagd for hånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå