Zolo Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Noen som har formening om kvalitet på den? ser at den koster 159, men på mekonomen koster samme 500. Er det mye forskjell i kvalitet eller er mekonomen sin overpriset? Til vw t4 transporter. Endret 1. mars 2013 av Zolo Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Noen ganger er det samme delen. Sjekk også Ebay.co.uk. Ofte får man deler billigere der til og med Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har du ikke rabatt på Mekonomen? Meko gir rabatt til ulike firma / bilklubber. Lakkprodukter hele 70% rabatt. 1 Lenke til kommentar
epifant Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Lett å gi 50% rabatt når man i utgangspunktet er dobbelt så dyre som alle andre 1 Lenke til kommentar
festen Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg tror den delen biltema selger er overpriset. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Øvre bærekule på T4 er såpass dritjobb å bytte at jeg hadde gått for en kvalitetsdel. Dvs verken orginal eller biltema. Har du spes. verktøy til å bytte den eller skal du varme/slegge den ut? Hatt noen aha-opplevelser på sistnevnte og da vil man ikke gjøre jobben 2 ganger pga ræva del. Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Øvre bærekule på T4 er såpass dritjobb å bytte at jeg hadde gått for en kvalitetsdel. Dvs verken orginal eller biltema. Har du spes. verktøy til å bytte den eller skal du varme/slegge den ut? Hatt noen aha-opplevelser på sistnevnte og da vil man ikke gjøre jobben 2 ganger pga ræva del. Har spesial verktøy for å klemme bærekulen ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå