Ydidia Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 hei, jeg er en gutt på 16 år og lurer på om det er noen her som vet om hvor mye mg koffein det trengs for at kroppen skyller ut kalsium via urinen... Fordi mye inntak av koffein gjør det = vanskligere å vokse/stopper å vokse.. MEn jeg som trener styrke pleier å ta kostilskudd som inneholder 300mg koffein 30 minutter før trening.. Men dette skjer bare 4 ganger i uka da.. så jeg lurer liksom på om det er noe vits å bekymre meg om det liksom... For jeg vil virkelig vokse mer ass!!! -.- er bare 165 cm Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Dummeste jeg har hørt. Du vokser ved å trene styrke og får i deg nok mat. Dessuten er du 16 år, så du blir å vokse i mange flere år uten å gjøre en dritt. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Tror nok det er lurt om du dropper de pillene. Det er ikke bare kalsium kroppen skiller ut når du inntar koffein. Genetikken din bestemmer i stor grad hvordan musklene dine responderer på trening og hvor høy du blir. Du kan optimalisere en del ved å spise et godt kosthold, men du bør ha prøve å ha realistiske forventninger til hvilke resultater du får. Det å gjøre riktige øvelser på riktig måte er også viktig. Mange som roter ting til der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå