Gå til innhold

BK: Hva gjør du under isen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skarpheten ser ut til å sitte. men jeg tror detaljene hadde kommet enda bedre fram ved en svært forsiktig lysdemping og kanskje ditto kontrastøkning.

Fuglen er ikke midtstilt, men jeg ville likevel ha tatt et par cm av høyrekanten for å gi ytterligere følelse av at fuglen er på vei inn i bildet. mennoen viktig sak er dette ikke.

Bildet viser i lys og at isen går at kanskje er våren snart i anmarsj der nord.

Jeg blir hvor jeg er på 15 grader nordlig i Goa i India et par måneder til så er vel våren kommet.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skarpheten ser ut til å sitte. men jeg tror detaljene hadde kommet enda bedre fram ved en svært forsiktig lysdemping og kanskje ditto kontrastøkning.Fuglen er ikke midtstilt, men jeg ville likevel ha tatt et par cm av høyrekanten for å gi ytterligere følelse av at fuglen er på vei inn i bildet. mennoen viktig sak er dette ikke.Bildet viser i lys og at isen går at kanskje er våren snart i anmarsj der nord.Jeg blir hvor jeg er på 15 grader nordlig i Goa i India et par måneder til så er vel våren kommet.Roar

Tusen takk for en interessant kommentar - og våren er vel 'på vei' :)

Lenke til kommentar

....Fuglen er ikke midtstilt, men jeg ville likevel ha tatt et par cm av høyrekanten for å gi ytterligere følelse av at fuglen er på vei inn i bildet.....

Enig med Roar. Bildet er helt knall egnetlig. Det mangler en smule på plasseringen av fuglen i bildet. Trolig har fotografen "mer å gå på" når det kommer til originalbildet. Vi krysser fingene for det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...