Torhild Jansen Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hva gjør du under isen? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Endelig går isen opp !!! Kjekt bilde dette 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Skarpheten ser ut til å sitte. men jeg tror detaljene hadde kommet enda bedre fram ved en svært forsiktig lysdemping og kanskje ditto kontrastøkning. Fuglen er ikke midtstilt, men jeg ville likevel ha tatt et par cm av høyrekanten for å gi ytterligere følelse av at fuglen er på vei inn i bildet. mennoen viktig sak er dette ikke. Bildet viser i lys og at isen går at kanskje er våren snart i anmarsj der nord. Jeg blir hvor jeg er på 15 grader nordlig i Goa i India et par måneder til så er vel våren kommet. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Skarpheten ser ut til å sitte. men jeg tror detaljene hadde kommet enda bedre fram ved en svært forsiktig lysdemping og kanskje ditto kontrastøkning.Fuglen er ikke midtstilt, men jeg ville likevel ha tatt et par cm av høyrekanten for å gi ytterligere følelse av at fuglen er på vei inn i bildet. mennoen viktig sak er dette ikke.Bildet viser i lys og at isen går at kanskje er våren snart i anmarsj der nord.Jeg blir hvor jeg er på 15 grader nordlig i Goa i India et par måneder til så er vel våren kommet.Roar Tusen takk for en interessant kommentar - og våren er vel 'på vei' Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Eit flott vårbilde Takker Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 ....Fuglen er ikke midtstilt, men jeg ville likevel ha tatt et par cm av høyrekanten for å gi ytterligere følelse av at fuglen er på vei inn i bildet..... Enig med Roar. Bildet er helt knall egnetlig. Det mangler en smule på plasseringen av fuglen i bildet. Trolig har fotografen "mer å gå på" når det kommer til originalbildet. Vi krysser fingene for det! 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Takker for kommentaren - ja jeg har mer å gå på, i alle retninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg