MaDKiM Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 jeg lurer på hvor jeg kan få tak i knapper, spesielt en knapp jeg har letet overalt etter: Det er en rød knapp med hette som må brettes opp før du kan trykke på den, dere har sikkert sett en slik i mange filmer. og hvor kan jeg få tak i bilig plexiglass. og er det noen andre modde shopper på nettet en 3DFXCOOL og Microplex? Lenke til kommentar
Electric Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 netconnection.no har vel oxo en del modde ting ? Lenke til kommentar
MaDKiM Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 o0g hvor kan jeg få mitt chieftech fulltower til å få en chrome finish. Hvor kan jeg kjøpe eventuellt lakk og hvordan går jeg frem. Skal ha hele kabinettet til å se chrome ut, til og med inni kabinettet. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 både knappen og lakken får du billig på biltema. DrE Lenke til kommentar
MaDKiM Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 jeg har hørt at den lakken eller malingen du kjøper på biltema er dårlig. Flasser av og når du tar på det får du det på fingerne. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Du kan jo alltids sende inn kabinettet ditt til ekte forkromming (sånt som brukes på bildeler med mere), men det koster antakeligvis litt mer enn det smaker. Ellers kan du jo gå for en sølv-finish ? Og som DrE skriver , knapper får du på biltema. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Eventuellt www.clasohlson.no Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 her har du en slik til bruk for lys osv, med andre ord knappen blir stående inne. http://www.caseetc.com/cgi-bin/caseetc/EC-...tml?id=9KQIELUY her er en likens en til power knapp der knappen sprettrer ned etter at du har slått den på http://www.mnpctech.com/spdprtToggle.html Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 De bryterne er dyre. Du kan jo kjøpe en "nos" bryter Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 22 dollar er litt billigere enn 540 kr. 165 vs. 540 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå