RBW Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Gir deg full kontroll over datamaskinen. Nå er den imponerende bevegelsessensoren her Lenke til kommentar
WaffleKing Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Fikk en mail for 2 dager siden at den blir sendt ut i Mai siden jeg forhåndsbestilte. Lenke til kommentar
Populært innlegg adder1972 Skrevet 1. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg har "full kontroll" over datamaskinen via kommandolinja. 11 Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Om du velger at den skal sendes til Norge, koster den plutselig 99,99 amerikanske dollar, og får en fraktpris på 11,99 dollar. I tillegg kommer en avgift for forenklet tollbehandling og moms for varen og frakten. Før du kan plassere Leap Motion Controller på pulten din må du altså ut med totalt 930 kroner. Stemmer virkelig dette? Som jeg forstår legger de til norsk moms på varen før du kjøper (derav ekstra 20$ -> 25%), da fritas vel varen for moms når den blir importert? Eller er det slika at vi da må betale over 50% moms sammenlagt? Kilde:https://forums.leapmotion.com/archive/index.php/t-856.html Endret 1. mars 2013 av Ozwald 1 Lenke til kommentar
JAHatlelid Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ligger i posten og venter på meg når jeg kommer hjem i dag Det blir skikkelig nerdehelg ja. 1 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hvordan fikk du den så fort? Bestilte en i dag, blir herlig å ha foran TV-en. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg har "full kontroll" over datamaskinen via kommandolinja. Lykke til med bilderedigering og videre kverulering. 8 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Dette har jeg ventet på lenge. Besilt nuh! De som har fått den allerede, kom med review ASAP!!! Lenke til kommentar
Xito Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har hatt dev unit i 3-4 uker nå, er utrolig morsomt men foreløpig ikke veldig praktisk Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Om du velger at den skal sendes til Norge, koster den plutselig 99,99 amerikanske dollar, og får en fraktpris på 11,99 dollar.I tillegg kommer en avgift for forenklet tollbehandling og moms for varen og frakten. Før du kan plassere Leap Motion Controller på pulten din må du altså ut med totalt 930 kroner.Stemmer virkelig dette? Som jeg forstår legger de til norsk moms på varen før du kjøper (derav ekstra 20$ -> 25%), da fritas vel varen for moms når den blir importert? Eller er det slika at vi da må betale over 50% moms sammenlagt?Kilde:https://forums.leapmotion.com/archive/index.php/t-856.html Antar at de har inkludert moms, men man må fortsatt betale fortollings-gebyr, tror jeg Regnestykke: 79,99/100*125 = 99,9875 Lenke til kommentar
Shumatsu Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 det er nok ikke lenge før vi sitter og veiver til tv'en nei, men det gjenstår å se hvem som løser dette "godt nok", raskest, og får volum. man må ha muskler for å dra igang det, og da snakker vi google, apple, intel, microsoft? samsung kan vi avskrive, for de har produsert tv i årevis uten å ha kommet seg særlig videre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Kva bruksområde har denne? Anna enn veldig simple spel og å snurre på grafikk. Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Kva bruksområde har denne? Anna enn veldig simple spel og å snurre på grafikk. Kan tenke meg at man kan utnytte Windows 8 fullt ut med ein slik, i staden for å kjøpe ein touchskjerm. Ellers er den vel berre "kjekk å ha". Endret 1. mars 2013 av tabbeber Lenke til kommentar
Kay-M Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg lurer på hvor lang rekkevidden er på sensorene? Må man ha hånda rett over enheten for at den skal kunne lese bevegelsene dine? Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Om du velger at den skal sendes til Norge, koster den plutselig 99,99 amerikanske dollar, og får en fraktpris på 11,99 dollar.I tillegg kommer en avgift for forenklet tollbehandling og moms for varen og frakten. Før du kan plassere Leap Motion Controller på pulten din må du altså ut med totalt 930 kroner.Stemmer virkelig dette? Som jeg forstår legger de til norsk moms på varen før du kjøper (derav ekstra 20$ -> 25%), da fritas vel varen for moms når den blir importert? Eller er det slika at vi da må betale over 50% moms sammenlagt?Kilde:https://forums.leapmotion.com/archive/index.php/t-856.htmlAntar at de har inkludert moms, men man må fortsatt betale fortollings-gebyr, tror jeg Regnestykke: 79,99/100*125 = 99,9875 Nettopp, så da blir total kostnadden på produktet 112 USD -> 650 kr inkl. moms. + fortollingsgebyr. I artikkelen står det at totalen blir 930kr, men jeg tviler på at fortollingsgebyret er 300kr.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Nettopp, så da blir total kostnadden på produktet 112 USD -> 650 kr inkl. moms. + fortollingsgebyr. I artikkelen står det at totalen blir 930kr, men jeg tviler på at fortollingsgebyret er 300kr.. Det er vel rundt 150,- Antar det er forfatteren som har tullet litt Lenke til kommentar
Eminem1332 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Vil bare si at min preorder ligger på $81 inkludert frakt. Kanskje jeg bare bare var heldig som bestilte en med en gang det var mulig (en gang tidlig i 2012 om jeg husker riktig). Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Antar at de har inkludert moms, men man må fortsatt betale fortollings-gebyr, tror jeg Regnestykke: 79,99/100*125 = 99,9875 Enda enklere måte å regne mva på: 79,99*1,25 Ser at det ikke er så mange muligheter med LEAP enda, men håper det kommer seg fremover! Finner dog ikke så mye om hvordan man spiller FPS spill med LEAP, noen som vet? Er Half Life 2 kompatibel med LEAP helt uten videre, eller følger det med støtte i LEAP klienten? Kunne godt tenke meg å prøve FPS spill på den måten. Lenke til kommentar
joakimreberg Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det er vel ikke akkurat noe nytt at den er klar for forhåndsbestilling, den har vært det i noen måneder nå. Lenke til kommentar
mandelbrev Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Antar at de har inkludert moms, men man må fortsatt betale fortollings-gebyr, tror jeg Regnestykke: 79,99/100*125 = 99,9875 "Prices for EU countries, Iceland, Switzerland and Norway include VAT." Så lenge moms er betalt så skal det ikke komme noen gebyrer i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå