Nilsen Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Fem studenter har laget dokumentar.Snart kommer filmen om norsk datalagring 2 Lenke til kommentar
sindre-s Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Yay! Da blir det kanskje flere folk som engasjerer seg i debatten. Forresten likte jeg traileren, håper denne filmen blir vist på kino 7 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Dette var en god nyhet! Mye lettere å få personer som i utganspunktet ikke bryr seg om dette til å se en "film" enn å lese en artikkel eller lignende. Kanskje den kan få litt mediaoppmerksomhet også. 2 Lenke til kommentar
Faf Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Gleder meg til å se dokumentaren. Begynner å få følelsen av at jeg burde instalere en keylogger og bare sende all info til Datadirektivet med det samme... 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ser bra ut, iallfall etter traileren å dømme. GLder meg til å se denne, og jeg betaler også gjerne for å se den på kino. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Veldig bra trailer, denne skal sees! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Bra med fokus på denne saken som berører alle her i Norge men som mange ikke tenker over eller bryr seg om. 2 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Fy faen, herlig film. Blir så jævlig trist av at folk har lyst til å ødelegge internett. Skjønner faenmeg hvorfor arbeiderpartiet fortsatt sitter med makta. Jeg flytter til New Zealand, skal ikke være en del av et land som skal så jævlig mye detaljstyring av alt. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Føler det er naturlig å dele denne lenken her: http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.10973216 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå