Arodem Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Den Lengste Reisen-sagaen fortsetter neste år. Se filmen nå Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Og spillet kommer til Linux også? *Elsk*! 2 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 De har det med å prikke inn musikken. 1 Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Og spillet kommer til Linux også? *Elsk*! Ja det kommer også til Apples & Penguins. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 gleder meg til piratebay utgivelsen Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 gleder meg til piratebay utgivelsen Fag. 6 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Allerede gitt mer enn jeg burde på kickstarter Endret 2. mars 2013 av chairgame 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 gleder meg til piratebay utgivelsen Satser på at Piratebay og dets kusiner er borte innen neste år, så fantastiske utviklere som RTG får litt penger igjen for all tiden som er investert i dette spillet, og skjønner at det kan være penger i å lage PC-spill også, ikke bare lage alt til konsoll og droppe PC, som mange andre store utviklere gjør (Capcom, Epic f.eks.) Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Spent på om DRM går nærmere og nærmere MMO-modellen, med at mye ligger online, og at man hele tiden er knyttet opp og samtaler med servere på flere måter. Dette gjør det vanskeligere for pirater å lage server simuleringer osv. Mange utviklere vil sikkert være fornøyde med å bare 'forsinke' en piratversjon i noen uker, fordi da vil de mest utålmodige kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå