Choo Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hei Jeg lurte på om noen har erfarnger emd denne vifta? http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet633.htm Tenker på og kjøpe denne så fort som mulig. Men lurte litt på, om jeg skal ha på kjølepasta, skal jeg da ta bort de varmeledende putene på min P4 CPU? MvH André. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 joda den ser grei ut ja!! :wink: tror det skal kjøle nok til din prosessor!! godt råd er da å sette på artic silver 3 istedet for de pute tingene!!! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Men lurte litt på, om jeg skal ha på kjølepasta, skal jeg da tabort de varmeledende putene på min P4 CPU? MvH André. Ja. Rens godt. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Takk for svar, men hvordan renser jeg? Noen som vet om noen "guider" eller "how to do"? Aldri gjort det før så.. Mvh André. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg skal gjøre det samme, men hvordan og hva skal jeg bruke til å rense cpu`n før jeg legger på artic silver 3? Lenke til kommentar
Jay Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hvis du har biltema i nærheten så kan du kjøpe "elektronisk rens" der til å rense cpu og kjøler. - J Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Takk for svar, men hvordan renser jeg?Noen som vet om noen "guider" eller "how to do"? Aldri gjort det før så.. Mvh André. Jeg renser med kondensfjerner, funker som pokker. Finnes selvfølgelig på alle bensinstasjoner. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Bare ta kondens fjerner på en fin klut å tørke eller? Choo. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Men når jeg skal fjerne selve putene, er det bare og prike de av? og tåler CPU og få sånn veske på seg under også, eller bare oppå? Går det an og tørke med hånføner foresten? Choo. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Som nevnt, man kan bruke isopropanol i form av kondensfjerner, elle rkjøpe isopropanol i jernvarebutikken. Putene kan du ev. fjerne forsiktig med noe bløtt ala et kredittkort, så lenge det ikke lager riper. Q-tips er også bra, men kun da på små rester. Isopropanol fordamper meget raskt, så bare tørk lett over med håndklepapir. Ang. guide, så se under PC bygging. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 oki! Takk for svar, skal prøve så snart den nye kjøleren kommer. Bestillte den idag for ca 25 minutter siden. Artic Silver III er vel best enda? mvh André. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå