FenrisC0de Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Komplett vil da aldri ta fra deg maskinen og la deg sitte der 9000,- fattigere.. Saken er ganske enkel.. Maskinen fungerte nok etter all sannsynlighet utmerket hos Komplett.. De sendte den til deg, og av en eller annen grunn fungerer den ikke nå lengre. Løsningen Komplett tilbyr er at få se på maskinen og rette opp feilen (du har krav på at de gir deg et velfungerende produkt). Case closed og alle blir fornøyde til slutt. Er alltid surt når man får noe som ikke fungerer. Det har nok skjedd de fleste av oss. Husker jeg endelig hadde spart opp nok penger til å kjøpe min første smarttelefon, en Qtek 7070.. skuffelsen var enorm da det viste seg at tastaturet var defekt.. Men en uke senere hadde jeg en splitter ny og velfungerende telefon 2 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Da er det bare å sende inn maskinen din, så fikser de den for deg. Vil nok ta opptil 2-3 uker, men da har du enda bedre tid til å glede deg over din nye maskin! Og jeg kan nærmest garantere at du vil endre meningene du sa i stad om Komplett om 2-3 uker også Du er ikke den enste som er i denne situasjonen og det er helt sikkert ikke siste gang du opplever det her heller! Jeg sendte inn mitt hovedkort til Komplett sist uke faktisk.. Endret 1. mars 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 1: Hva er poenget med posten? 2: Hvorfor er du nedlatende mot alt og alle (selv de som prøver å hjelpe deg ) 3: Hva mener du komplett.no skal gjøre? Forresten Icetears så bruker komplett nå Tollpost (Tullpost), som mishandler pakker verre en posten 4: Jeg har selv snakket med Komplett sin kundeservice, og en god del av dem kan/skjønner INGENTING, men etter hvert, så fant jeg ut at noen av dem faktisk var hyggelige, og serviceinnstillte, og ber om å få snakke med dem når jeg ringer... Min bror jobber på posttermialen hvor jeg har hørt hvordan de behandler pakker ved avlossing. (Snur hele kurva på huet ett par meter over ett samlebånd). så hvordan skjermene overlever er for meg ett mirakel Jeg vet veldig godt at komplett har byttet postleverandør, men jeg tviler egentlig veldig på at behandling av pakker ved mottak er forskjellig der Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 ...idag skal vi sette det inn igjen og se om det vil funke da, ellers måtte vi sende HELE MASKINA tilbake til dem fordi de ville ikke sende meg nytt kort Hei det er Epic score som ringer, jeg kjøpte ei maskin av dere igår og grafikkortet virker ikke, kan dere sende meg et nytt et slik at jeg slipper å levere inn HELE maskina? Komplett: Selvfølgelig, vi sender et imorra ! Er det forresten flere komponenter som ikke er iorden? Lydkort og ram sier du? Ja da slenger vi med det også!!... Vær så snill og fortell meg at du er et kvisete Troll?????? 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvis du kjøper en kaffetrakter på Elkjøp og den viser seg å være defekt må du også sende hele saken inn til reparasjon, selv om det eksempelvis kun er glasskannen som er sprukket.... Dette er ikke noe unikt for Komplett. Jeg har prøvd akkurat det du beskriver her. Jeg fikk ny glasskanne uten å måtte sende inn trakteren. Jeg er helt enig med trådstarter. Hvis han har feilsøkt og funnet ut at det er skjermkortet som det er feil på så burde Komplett være såpass fleksible at det holder at han returnerer kortet og ikke hele dritten. Men jeg antar at de vil være 100% sikker på at det ikke er noe annet for å unngå en haug med reklamasjoner. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvilket grunnlag skulle Komplett ha for å sende TS et nytt skjermkort kun fordi h*n mener det er der feilen ligger? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 fått pc, funka ikke med grafikkortet så vi måtte ta det ut for at maskina skulle starte opp Mener du at den ikke starta i det hele tatt eller ikke bilde på skjermen? Har du koblet skjermen i riktig kontakt? Hvis du får bilde uten grafikkort, så bruker du det integrerte grafikkortet. Dette blir deaktivert når man setter inn dedikert grafikkort og da må man koble skjermen til grafikkkortet (ikke i hovedkortets skjermkontakt). Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvilket grunnlag skulle Komplett ha for å sende TS et nytt skjermkort kun fordi h*n mener det er der feilen ligger? Man returnerer så klart det gamle. Da får Kompett bekreftet/avkrefet om det er problemet. Dog ser jeg jo problemet til Komplett hvis det skulle vise seg å ikke være skjermkortet likevel. Da kan dem ende opp med å framstå som useriøse. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det å kalle dei med teknisk kompetanse på ein nedlatande måte for 'nerder' kan du, unnskyld uttrykket, ta rennefart og drite i. Er da ikke hans skyld at du tolker ordet nerd som negativt. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Jeg er ikke stokk dum selv om jeg noen ganger skriver støtende ting, ja skjermen var koblet riktig. Når kortet sto i var bildet ganske føkka og fylt med mosaikk, og windows ville ikke starte. Ikke spør meg hvorfor den ikke ville starte, det er det vi alle her inkludert datafyren som hjalp oss, ikke forsto heller, og det er det jeg mener med "ulogisk feil". Men med en gang kortet ble tatt ut så virket den på en episk og sexy måte Anyway, her er en update: Vi slapp å sende hele maskina ned til dem, vi skulle bare sende skjermkortet ned til dem i morgen Mandag ellers må jeg si maskina fungerer vakkert. WIndows starter etter 3-5 sekunder, installere spill går lynkjapt og man kan nesten ikke se prosessorene arbeide på loggen i oppgavebehandlingen.......vakkert NYTT SPØRSMÅL: Om de ikke klarer å reparere det og de må gi meg et nytt et, det er vel ikke slik at de finner på å sende meg et svakere grafikkort en det jeg kjøpte??? Det frykter jeg, og jeg vil ikke godta å miste noe med 1000 kroner bare for å få noe svakere Endret 3. mars 2013 av Epic Score Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg er ikke stokk dum selv om jeg noen ganger skriver støtende ting, ja skjermen var koblet riktig. Når kortet sto i var bildet ganske føkka og fylt med mosaikk, og windows ville ikke starte. Ikke spør meg hvorfor den ikke ville starte, det er det vi alle her inkludert datafyren som hjalp oss, ikke forsto heller, og det er det jeg mener med "ulogisk feil". Men med en gang kortet ble tatt ut så virket den på en episk og sexy måte Anyway, her er en update: Vi slapp å sende hele maskina ned til dem, vi skulle bare sende skjermkortet ned til dem i morgen Mandag ellers må jeg si maskina fungerer vakkert. WIndows starter etter 3-5 sekunder, installere spill går lynkjapt og man kan nesten ikke se prosessorene arbeide på loggen i oppgavebehandlingen.......vakkert NYTT SPØRSMÅL: Om de ikke klarer å reparere det og de må gi meg et nytt et, det er vel ikke slik at de finner på å sende meg et svakere grafikkort en det jeg kjøpte??? Det frykter jeg, og jeg vil ikke godta å miste noe med 1000 kroner bare for å få noe svakere De sender deg samme type skjermkort.. Slapp av. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Nei, dette er eldste trikset i boka, de gjør det for å bli kvitt gamle skjermkort. Du vil sannsynligvis få tilbake et S3 Virge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå