KeyanZa Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Finnes det rollespill der du er vampyr? da helst på ps3. Eller så leter jeg etter rollespill der du kan lage til figuren din, f.eks stats, utseende osv. Spilt mye dragons dogma å likte det oppsettet godt, noen tips til andre spill jeg burde prøve? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Skyrim (og andre TES-spel) var det fyrste som slo meg, der kan du velje å bli ein vampyr. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Vampire: The Masquerade er et pen and paper-rollespill, ikke ps3, men ellers oppfyller det kravene dine. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Finnes det rollespill der du er vampyr? da helst på ps3. http://en.wikipedia.org/wiki/Vampire:_The_Masquerade_%E2%80%93_Bloodlines Men til PC og litt gammelt, så kanskje ikke verdt å sjekke ut. Bra spill med masse tekniske problemer. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Blood Omen: Legacy of Kain (og kanskje noen av oppfølgerne) skulle jeg mene det er mulig å skaffe på PS Store. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Vampire: The Masquerade har spilt mange ganger Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) http://en.wikipedia....0%93_Bloodlines Men til PC og litt gammelt, så kanskje ikke verdt å sjekke ut. Bra spill med masse tekniske problemer. Dette er et av de spillene der alderen ikke spiller noen rolle. Jeg spilte det for første gang tidlig i 2012 tror jeg det var og da var spillet hauggammelt men det plagde meg ikke et sekund til tross for at jeg vanligvis synes gamle ting er litt plagsomt. Du er sikkert enig iom du tok det opp, men jeg hopper på enhver anledning til å være fanboy for det spillet Endret 1. mars 2013 av cowboy bob Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Dette er et av de spillene der alderen ikke spiller noen rolle. Jeg spilte det for første gang tidlig i 2012 tror jeg det var og da var spillet hauggammelt men det plagde meg ikke et sekund til tross for at jeg vanligvis synes gamle ting er litt plagsomt. Du er sikkert enig iom du tok det opp, men jeg hopper på enhver anledning til å være fanboy for det spillet Jeg spilte det første gang ved lansering før patching ... men ja, var vel en grunn til at jeg tok det opp Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 I Sacred kan du bl.a. begynne spillet som (kvinnelig) vampyr. Har ikke spilt Sacred 2, så vet ikke om vampyrklassen er med der. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Legacy of Kain Blood Omen 2 er også ganske artig, vet ikke hvordan det emuleres på PS3(er PS2 spill), men windows versjonen på gog.com vil kjøre på hva enn pc du har. Du har også Legacy of Kain Defiance men det likte jeg ikke like godt. For windows har du også et ofte oversett rollespill med navn Lionheart: Legacy of the Crusader hvor du kan velge å spille vampyr. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Tenkte først på Bloodrayne, men usikker på om man faktisk spiller vampyr der. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Tenkte først på Bloodrayne, men usikker på om man faktisk spiller vampyr der. Man er Dhampir i BloodRayne barn av menneske mor og vampyr far. Men de første BloodRayne spilla var artige uansett Endret 1. mars 2013 av Civilix Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 I Sacred kan du bl.a. begynne spillet som (kvinnelig) vampyr. Har ikke spilt Sacred 2, så vet ikke om vampyrklassen er med der. Hun er nok ikke det, dessverre. Sacred 2 kan til gjengjeld anbefales om man vil ha ARPG med mye humor. Ser noen nevnte Vampire: The Masquerade: Bloodlines lengre oppe, men ikke glem Vampire: The Masquerade: Redemption heller. Det begynner å dra på årene og er et helt annet spill enn Bloodlines, men er likevel veldig bra. Ellers har vi jo det kommende World of Darkness Online, så klart. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Vampire: The Masquerade - Bloodlines er ikke bare et rollespill hvor du er en vampyr, det er også et av tidenes beste rollespill. Husk å laste ned den uoffisielle patchen. Edit: Så nå at du hadde spilt det. Da er vel kanskje Redemption det nest beste alternativet. Kan kjøpes på GOG. http://www.gog.com/gamecard/vampire_the_masquerade_redemption Endret 1. mars 2013 av radiohodet Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hun er nok ikke det, dessverre. Sacred 2 kan til gjengjeld anbefales om man vil ha ARPG med mye humor. Ser noen nevnte Vampire: The Masquerade: Bloodlines lengre oppe, men ikke glem Vampire: The Masquerade: Redemption heller. Det begynner å dra på årene og er et helt annet spill enn Bloodlines, men er likevel veldig bra. Ellers har vi jo det kommende World of Darkness Online, så klart. Litt feil, i ekspansjons pakken til Sacred kan man spille vampyr [/flisespikkeri og pirking] Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 I hvilken expansion da? Så vidt jeg vet fikk Sacred 2 kun en expansion, og den eneste klassen der var Dragon Mage. Vampiress var i Sacred 1, men aner ikke om det var i vanilla eller expansionen der. Jeg hadde bare Sacred 1 Gold. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Man kan vel bli Vampyr I Elder Scrolls: Oblivion og regner med også i Skyrim (har aldri blitt vampyr der, så vet ikke). Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Beklager, lykketrolling, det var jeg som misforstod hva du skrev, trodde du mente at hun ikke var med i Sacred 1, og ikke nok med det så er jo hun med i orginalen og ikke bare i ekspansjons pakken Underworld. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg stemmer også for Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Ikke bare er det det beste vampyr-spillet, det er et av de beste rollespillene som noen gang er laget. Lett på min topp 10-liste! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå