Aasgaard Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Nei, PS4 blir ikke bakoverkompatibel. Jeg kan vel bare komme på tre muligheter: 1: Spillet skulle egentlig kommet ut før, men ble forsinket. Siden arkitekturen på PS4 er så annerledes,var det ikke hensiktsmessig å bytte plattform sent i utviklingen. 2: De utvikler to GT-spill samtidig, ett til PS3 og ett til PS4. 3: Det er bare tomt prat for å holde liv i PS3 så lenge som mulig. Tipper alternativ 1. Endret 3. mars 2013 av Aasgaard Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Synes det er litt merkelig hvordan folk hele tiden ser ut til å forvente PS4-versjoner av årets PS3-spill. Er det ikke litt historieløst? Det kom da mengder av gode PS1-spill i 2000, og PS2-spill i 2006, og ingen av dem fikk versjoner på neste generasjon. Enig. De forskjellige arkitekturene systeme hadde gjør det vanskelig. Men når PS5 kommer med en forbedret x86 arkitektur så forventer jeg en del spill som bil komme ut på både Ps4 og 5. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 PS4 er ikke bakoverkompatibel. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Dere må huske at PS4, skal bli bakoverkompitabel Sånn at hvis du kjøper GT6, også kommer PS4 ut noen mnd etter GT6 har komt, jo da har du jo bakoverkompitabel PS4, og kan spille GT6. Det kommer til å bli kluss, fra CELL arkitetektur til x86. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Har ingen tro på at GT6 blir bra. Dem brukte så utrolig mye tid og ressurser på GT5 men forbigått så det sang etter med spill som Forza 4 og Grid. Nå kommer jo Grid 2 snart samt Project Cars blant annet. GT prøver å være en simulator men har alltid vært utrolig arkade. Ikke har dem fysikk og ikke har dem ordentlige lyder lagt inn engang. Stiller meg skeptisk inntil jeg ser noe som helst. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Nei, PS4 blir ikke bakoverkompatibel. Jeg kan vel bare komme på tre muligheter: 1: Spillet skulle egentlig kommet ut før, men ble forsinket. Siden arkitekturen på PS4 er så annerledes,var det ikke hensiktsmessig å bytte plattform sent i utviklingen. 2: De utvikler to GT-spill samtidig, ett til PS3 og ett til PS4. 3: Det er bare tomt prat for å holde liv i PS3 så lenge som mulig. Tipper alternativ 1. Ser ingen grunn til at det ikke skal kunne komme til både PS3 og PS4. Forskjeller i arkitektur burde ikke by på store problemer når PS4 er såpass mye kraftigere, og det blir en fin opplæringsprosess for teamet når de må porte spillet til PS4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Synes det er litt merkelig hvordan folk hele tiden ser ut til å forvente PS4-versjoner av årets PS3-spill. Er det ikke litt historieløst? Det kom da mengder av gode PS1-spill i 2000, og PS2-spill i 2006, og ingen av dem fikk versjoner på neste generasjon. Det er slettes ikke uvanlig at første konsoll i en ny generasjon får porter av spill utviklet til forrige generasjon. Vi finner eksempeler på både på dreamcast og X360, som Dino Crisis, Resident Evil, Burnout og Tomb Raider, for å nevne noen. Endret 3. mars 2013 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Synes det er litt merkelig hvordan folk hele tiden ser ut til å forvente PS4-versjoner av årets PS3-spill. Er det ikke litt historieløst? Det kom da mengder av gode PS1-spill i 2000, og PS2-spill i 2006, og ingen av dem fikk versjoner på neste generasjon. Sony har endret fremgangsmåte siden den gang. I moderne tid tilbyr de Crossbuy mellom PS3 og Vita, og jeg ser ingen grunn til at de ikke skal fortsette dette med PS4. Da kan folk som sitter på gjerdet allerede ha et lite spillbibliotek på PS4 hvis de har kjøpt en del spill på PS3. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Den er uansett ikke i nærheten av å kunne emulere PS3, så selv om den er kraftigere er det ingen triviell sak. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Nei, PS4 blir ikke bakoverkompatibel. Jeg kan vel bare komme på tre muligheter: 1: Spillet skulle egentlig kommet ut før, men ble forsinket. Siden arkitekturen på PS4 er så annerledes,var det ikke hensiktsmessig å bytte plattform sent i utviklingen. 2: De utvikler to GT-spill samtidig, ett til PS3 og ett til PS4. 3: Det er bare tomt prat for å holde liv i PS3 så lenge som mulig. Tipper alternativ 1. Tipper en blanding av 2 og 3. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kanskje de bare omsider har gjort ferdig GT5? Fått det til å faktisk holde 60fps og byttet ut støvsugerlydene? Jeg har både GT5 og FM4, og uansett hvilken av disse titlene jeg spiller så savner jeg noe som det andre spillet har. Gt5 har overtaket med kjørefølelse og grafikk, men kjennes så innmari uferdig ut med de generiske motorlydene og den ujevne bildefrekvensen. Samt alle lavkvalitets-bilene fra GT4. Om GT6 har fått dette på stell skal jeg bli veldig fornøyd, men å få det til på så svak hardware virker litt for godt til å være sant. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå