Gå til innhold

MMORPG


Anbefalte innlegg

^^Dere snakker om mange mmorpg's, men ingen har sålangt nevnt Lineage 2.. Dette syns jeg er litt rart..:S

 

Det er kanskje bare beta enda, men det er rimelig lovende..

Jeg selv har spilt den koreanske open beta'en i snart 2 måneder^^

Ja, koreansk ja.. men det er inget problem.. det er bare å sette på "English" i "Options" så blir mesteparten forståelig..:)

 

Beta'en slutter 1. Oktober, så hvis dere vil teste det, burde dere skynde dere^^

 

For info om DL-sites og Account creation, sjekk #lineage2 @ irc.quakenet.org ^^

 

Ellers:

http://l2.orphus.com/ og www.lineage2.com

 

PS: Open US-Beta kommer til å være 1.kvartal 2004

Open EU-Beta er uvisst.. det er release date'n også..

 

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, upskirt'n på elf-mage er ikke til å klage på^^

Personlig klarer jeg ikke å spille et mmorpg som ikke har fine chicks.. må ha eye-candy.. ellerså kan resting'en i hunting bli rimelig kjedelig :p

 

btw, her er en site til som har en del fine screenshots osv. :D

http://lineage.warcry.com/

---------------------------------

ThexuZ

Abit Kd7

Crucial 512ddr pc2700

AMD Barton 2500+ m. Silver Mountain 2 ribbe

gf4 ti 4400 128ddr ;/

480gb (wd80gb,wd120gb,maxtor120gb,maxtor160gb)

LG 32x10x40

Lenke til kommentar

Altså jeg bare lurer, hvis det er ulovlig å svare på dette spørsmålet så beklager jeg. Ikke svar da :wink: Er det mulig å laste ned SWG og spille online med crack eller cd-keyhack o.l. ? Eller må man kjøpe det i butikken? Altså, dette er bare for å vite om det er en masse folk, som ikke har gitt penger for spillet, kan spille spillet allikevel!

Lenke til kommentar
Altså jeg bare lurer, hvis det er ulovlig å svare på dette spørsmålet så beklager jeg. Ikke svar da :wink: Er det mulig å laste ned SWG og spille online med crack eller cd-keyhack o.l. ? Eller må man kjøpe det i butikken? Altså, dette er bare for å vite om det er en masse folk, som ikke har gitt penger for spillet, kan spille spillet allikevel!

 

Det må kjøpes i butikken. Det kan ikke crackes, hackes eller gjort andre ulovlige ting mot. Det må kjøpes, fordi du må ha en egen CD-key som identifikator til din spiller-konto.

Lenke til kommentar
LINEAGE 2 så helt konge ut!! Må jeg bare ha når det kommer i Engelsk Fullversjon!!

 

Ja! det er heelt sinnsykt!!

 

Dungeons, store klaner med slott.. kan ha egne drager, store clan wars!

 

Landskapet er fantastisk! dverge og orke byen er et annet sted enn resten , litt trist der, mens elf landskapet er såå idyllisk!

 

Det spillet her kommer til å bli bra! :)

 

Rart ikke så mange har hørt om det.. LAST NEd filmene på www.lineage2.com

 

Hmm.. ThexuZ, trodde jeg faktisk var den første som nevnte lineage2.. så ikke at du hadde posta før nå.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...