Gå til innhold

MMORPG


Anbefalte innlegg

Kan du forklare meg hvor dyben ligger?

Jeg er sjikkelig dum azz....

 

koz

 

det går vel på å sikte på en av de tre "tingene" (i mangel av et bedre ord) en person/fiende er bygget opp av, health, movement og mind. er du i gruppe med et par carbineers med "leg shot", kan de omtrent krøple fienden før den kommer i nærheten av deg. samme med rifle-brukere, som kan sikte etter hodet, og ødelegge for folk som er avhengig av denne delen (medics, f.eks.).

 

i tillegg får du diverse forskjellige angrep som gjør livet litt lettere når du sloss mot flere fiender.. "point-blank area" har reddet livet mitt en del ganger.. og nå har jeg bare kommet så langt som novice carbineer (dvs. nybegynner).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke alle som er like innbitt fanboy heller...

 

Fanboy? Hmmm okai.

Jeg liker rett og slett spillet mye bedre enn jeg noen gang likte AO, og vil derfor si meninga mi til de som lurer på hva andre mener.

 

SWG er langt i fra perfekt - men kampsystemet, planetene, grafikken, lyden og gameplayet er mye morsommere (og penere) enn i AO ..

 

Ja, det er min personlige mening. Det vil alltid være folk som er uenige .. Og det er derfor vi har dette forumet.. For å forveksle meninger og annet skit... :)

Lenke til kommentar
Har planer å begynne å spille et MMORPG, burde jeg starte med SWG?

Jeg digger starwars.

Hvor mye er det koster å spille SWG i månden?

 

Hva med å søke litt rundt på forumet.. da det er minst 1 pr dag som spør akkurat dette spørsmålet.. "er SWG kult? Burde jeg spillet det?" .. Mange er enige, noen er uenige.

 

Og det koster rundt 100 kr pr måned å spille.. spørs åssen dollar-kursen er. Og det blir billigere hvis man betaler for 3/6 mnd / 1år av gangen.

Lenke til kommentar
SWG ska funke "greit" med minimum 56K ...

 

Selv sitter jeg på 2mbit, og har kjørt SWG med Bittorrent++ og Emule i bakgrunnen.. ca. 200KBps download. :)

 

Forøvrig er jeg meget imponert over spillet. Det er masse ting man kan gjøre annet enn plaffe ned små, ubetydelige dyr.. det er fullt mulig å bli doctor/entertainer uten å i det hele tatt sette sin fot utenfor byen du startet i.

Lenke til kommentar
SWG ska funke "greit" med minimum 56K ...

 

Selv sitter jeg på 2mbit, og har kjørt SWG med Bittorrent++ og Emule i bakgrunnen.. ca. 200KBps download. :)

 

Forøvrig er jeg meget imponert over spillet. Det er masse ting man kan gjøre annet enn plaffe ned små, ubetydelige dyr.. det er fullt mulig å bli doctor/entertainer uten å i det hele tatt sette sin fot utenfor byen du startet i.

 

jepp.

Velkommen til NiS forresten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...