Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Kan du forklare meg hvor dyben ligger? Jeg er sjikkelig dum azz.... koz det går vel på å sikte på en av de tre "tingene" (i mangel av et bedre ord) en person/fiende er bygget opp av, health, movement og mind. er du i gruppe med et par carbineers med "leg shot", kan de omtrent krøple fienden før den kommer i nærheten av deg. samme med rifle-brukere, som kan sikte etter hodet, og ødelegge for folk som er avhengig av denne delen (medics, f.eks.). i tillegg får du diverse forskjellige angrep som gjør livet litt lettere når du sloss mot flere fiender.. "point-blank area" har reddet livet mitt en del ganger.. og nå har jeg bare kommet så langt som novice carbineer (dvs. nybegynner). Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Går det an å laste ned SWG og prøve en trial-versjon eller noe sånt? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Går det an å laste ned SWG og prøve en trial-versjon eller noe sånt? Nope. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Er ikke alle som er like innbitt fanboy heller... Fanboy? Hmmm okai. Jeg liker rett og slett spillet mye bedre enn jeg noen gang likte AO, og vil derfor si meninga mi til de som lurer på hva andre mener. SWG er langt i fra perfekt - men kampsystemet, planetene, grafikken, lyden og gameplayet er mye morsommere (og penere) enn i AO .. Ja, det er min personlige mening. Det vil alltid være folk som er uenige .. Og det er derfor vi har dette forumet.. For å forveksle meninger og annet skit... Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kom på nok et spill jeg har prøvd som holder høy klasse innen MMORPG sjangeren: www.dransik.com Virkelig bra spill, var der i Beta testingen og det holdt allerede da høy klasse! Men som sagt du bør være interessert i denne type spill for å like det... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Ja, det er min personlige mening. Det vil alltid være folk som er uenige .. Og det er derfor vi har dette forumet.. For å forveksle meninger og annet skit... Hehe.. forveksle meninger? Utveksle, mener du vel. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Ja, det er min personlige mening. Det vil alltid være folk som er uenige .. Og det er derfor vi har dette forumet.. For å forveksle meninger og annet skit... Hehe.. forveksle meninger? Utveksle, mener du vel. ja.. mente det... var ganske seint dahhh...... :oops: Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hva slaks linje burde man sitte med. når man spiller ett mmorpg? Selv sitter jeg med 768/128 kbps og farten svaier rundt 400, 570, 670 og av å til over 800. har tenkt å kjøpe SWG snart og legge CS og WC3 på hylla. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Da tror jeg nok linjen din holder Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 "]Hva slaks linje burde man sitte med. når man spiller ett mmorpg? Selv sitter jeg med 768/128 kbps og farten svaier rundt 400, 570, 670 og av å til over 800. har tenkt å kjøpe SWG snart og legge CS og WC3 på hylla. Det holder i massevis. SWG ska funke "greit" med minimum 56K ... Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Har planer å begynne å spille et MMORPG, burde jeg starte med SWG? Jeg digger starwars. Hvor mye er det koster å spille SWG i månden? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Har planer å begynne å spille et MMORPG, burde jeg starte med SWG? Jeg digger starwars. Hvor mye er det koster å spille SWG i månden? Hva med å søke litt rundt på forumet.. da det er minst 1 pr dag som spør akkurat dette spørsmålet.. "er SWG kult? Burde jeg spillet det?" .. Mange er enige, noen er uenige. Og det koster rundt 100 kr pr måned å spille.. spørs åssen dollar-kursen er. Og det blir billigere hvis man betaler for 3/6 mnd / 1år av gangen. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Er det noen som vet om noen bra filmer fra SWG? Lange filmer i 10 eller mer? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Er det noen som vet om noen bra filmer fra SWG?Lange filmer i 10 eller mer? www.starwarsgalaxies.com Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 SWG ska funke "greit" med minimum 56K ... Selv sitter jeg på 2mbit, og har kjørt SWG med Bittorrent++ og Emule i bakgrunnen.. ca. 200KBps download. Forøvrig er jeg meget imponert over spillet. Det er masse ting man kan gjøre annet enn plaffe ned små, ubetydelige dyr.. det er fullt mulig å bli doctor/entertainer uten å i det hele tatt sette sin fot utenfor byen du startet i. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 SWG ska funke "greit" med minimum 56K ... Selv sitter jeg på 2mbit, og har kjørt SWG med Bittorrent++ og Emule i bakgrunnen.. ca. 200KBps download. Forøvrig er jeg meget imponert over spillet. Det er masse ting man kan gjøre annet enn plaffe ned små, ubetydelige dyr.. det er fullt mulig å bli doctor/entertainer uten å i det hele tatt sette sin fot utenfor byen du startet i. jepp. Velkommen til NiS forresten. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Når kommer SWG til europa, slik at det ikke er så dyrt og kjøpe det? Edit: kan en dyre trener selge dyra han trener, eller kan man bare trene dem til eget bruk? Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Når kommer SWG til europa, slik at det ikke er så dyrt og kjøpe det? Lurer på det samme, skal kjøpe det når det kommer til Norge jeg også. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Edit: kan en dyre trener selge dyra han trener, eller kan man bare trene dem til eget bruk? Mener en CH (creature handler) kan selge dem til andre, ja.. men de må ha skills for å holde styr på dem selv. Små, ubetydelige gnagere trenger logisk nok mindre skills enn en dewback eller krayt dragon (hvis de i det hele tatt går an å temme, da). Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Er det noen som vet om noen bra filmer fra SWG?Lange filmer i 10 eller mer? Let etter en film kalt noe slik som "A shared dream". Den er helt suveren. Ser på den jevnlig selv, bare fordi den er så sinnsvakt godt laget. Når kommer SWG til europa, slik at det ikke er så dyrt og kjøpe det? Det kommer 31. oktober. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå