fjarle Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ikke la deg lure av utseendet.Med 3 GHz under panseret løper denne fra Galaxy S III Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hmm skal så si... ikke gæli at dem har "produsert" noe som slår ca 1 år gammel tek. Men pc hastighet meg i ræva Men artig med ting som er raskere da. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Dette hadde nok vært en bra brikke hvis den kom nå, men om et år? Snapdragon 800 kjører jo på 2,3 ghz, fire kjerne og bruker vel den nye A15 teknologien? og den er her nå..... Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Forresten, Samsung sin octa chip brukes jo i Cromebooken deres (NExus nettebrettet og) Så den er jo på en måte like kraftig som en PC, men det blir litt urettferig å sammenligne toppmodell med det aller aller billigste, så det er jo fortsatt egentlig ikke på PC nivå. OG kjernefrekvens og kjerner er jo laaangt ifra alt som teller. En i5 3570K har jo bare 0,4 Ghz mer en denne, men yter jo utrolig mange ganger mer, selv hvis bare to kjerner hadde blitt brukt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Med 3 GHz løper den nok i fra Galaxy SIII ... på hurtig tømming av batteriet. Det mest interessante for min del er standbytid og tid med lett bruk (skjerm på/surfing/foto/sms). 4 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Eller egentlig, featurephones er ikke noe for meg. Jeg vil ha: 1. Et lite og nett ringeapparat med sms/mms/kamera, lang batteritid og som tåler norsk vær. Bør også ha Wifi-router-mulighet. 2. Et featureapparat med stor skjerm, massevis av programmer, nettmuligheter osv, men denne trenger ikke å tåle utendørs bruk eller å ha ringemulighet ut over videotelefoniprogrammer over Wifi. Tastaturdocking og god samkjøring mot PCen via Wifi hadde også vært kjekt. Endret 1. mars 2013 av Simen1 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Dette lukter fail.. 1. De tester den mot Samsung SIII, som nå har en prosessorkjerne fra "forrige generasjon". 2. Ericsson lanserer denne "nye" (egentlig pyntede) kjernen om 1 år, da er den plutselig minst 2 generasjoner bak. 3. Alle kan lage 3Ghz, om de lager en ekstremt tykk tlf Det er jo bare å slenge kjernen fast på en noctua prosessorkjøler 4. De satser her på at eksisterende modeller skal bytte ut prosessoren i fremtiden? Men nå er det jo slik at man som regel ikke bytter ut kjernen i eldre modeller (eneste unntaket jeg kommer på, er vel Samsung har gjort det på bla.a SII plus, men samsung vil vel fortsette med egne kjerner). Jeg ser ikke helt hva man skal med dette produktet i mobile enheter, men kanskje det kan brukes i mediacenter, i en reciever, i en tv eller noe? Men her også er det slik at mange lisensierer jo designet og lager egne brikkesett. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Er det bare meg eller er det alltid Android som er fokus når det er snakk om ville specs på mobiler? Jeg sitter i alle fall igjen med inntrykket at OS'et må være fabelaktig dårlig progga når det trenger sånne hastigheter for å gå smooth Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Er det bare meg eller er det alltid Android som er fokus når det er snakk om ville specs på mobiler? Jeg sitter i alle fall igjen med inntrykket at OS'et må være fabelaktig dårlig progga når det trenger sånne hastigheter for å gå smooth Hæ? Man kan kjøre Windows smooth på en i3, men man kan ikke kjøre Skyrim på max med det.. Man kan også kjøre Android smooth på en Wildfire S med Android 4.2.2, og den har 600Mhz! Raskere telefoner > Bedre applikasjoner > Alt går raskere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg