Eriksendrul Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) For noen dager siden fikk jeg et nytt skjermkort fra komplett der det fulgte med 2 gratis spill. Crysis 3 og Bioshock infinite. Jeg registrerte koden og fikk en mail den 25/02 med koden til crysis 3 på origin som nå er brukt. Bioshock infinite koden skal jeg ifølge amd få da spillet kommer ut på steam. Men den 27/02 fikk jeg enda en mail ( har ikke sjekket mailen før i dag) som har samme tittel og samme Reference ID som mailen jeg fikk den 25/02. Men denne mailen hadde enda en kode til crysis 3 som ikke er lik koden jeg fikk første gang OG BioShock Infinite - Steam Download ( We will be sending you a download code for BioShock Infinite as soon as the code is available ) Tomb Raider - Steam Download ( We will be sending you a download code for BioShock Infinite as soon as the code is available ) Devil May Cry - Steam Download Sleeping Dogs - Steam Download Hitman: Absolution - Steam Download Far Cry 3 - Ubishop Download Den første mailen fikk jeg kun Crysis 3 og Bioshock infinite som lovet, Men i mail nr 2 fulgte alle de andre spillene med + enda et crysis 3 , Har AMD gjort en feil her ? ikke at jeg syntes det er feil =P Om jeg skulle få alle spillene + 2 forskjelige koder til bioshock og 1 til tomb raider så har jeg ved en feil fått spill til en verdi av 2535. 3385 kr inkludert det ene crysis 3 og bioshock som jeg skulle ha. Endret 1. mars 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Sikkert skjedd en feil i mailsystemet sånn at det ble sendt ut en ekstra mail. Jeg tar gjerne i mot Bioshock da hvis du allerede har en key Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) . Regna på summen og spillene er verdt 2935 kr rundet ned på valutta ( inkludert bioshock jeg allerede skulle ha,og om jeg får nøklene til både det og tomb raider da det kommer ut ) dvs at amd har sendt meg spill av en verdi på 3385 kr inkludert det ene crysis 3 som allerede er aktivert. . Jeg tar gjerne i mot Bioshock da hvis du allerede har en key Regner med at du gjør det ja Får ikke bioshock før 26 mars da det kommer ut men kan hende jeg får 2 spill. men de skal nok selges =D Endret 1. mars 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hm kjøpte selv et kort nå nylig og fikk med BioShock Infinite og Tomb Raider, men fikk ikke noe til Crysis 3. Som jeg forstod det var det 2 forskjellige pakker med spill. Kanskje du har fått begge ? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg registrerte på pakken som het "Never settle reloaded" og begge mailene har samme tittel, begge mailene har også likt bilde øverst hvor det står "Never settle reloaded" Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Noen andre dette har skjedd med ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå