Trond Olav Løkken Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Tangoin` Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Eleganse, det er! Fotografert i svakt/dårlig lys og høy ISO. Det er greit, kornete og virkningsfullt. Bildet er trangt. Tøft det, men akkurat her savner jeg miljøet rundt. Scenen, høyden under taket, noe som har fortalt mer om situasjonen bildet ble tatt under, hvis bildet kun var alene. En kolossal takhøyde med en ensom spot (Super-Trouper) høyt der over scenen? Et perfekt øyeblikk! Et fint bilde. En flink fotograf. Takk! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Her kan man virkelig fornemme at dansen er en lidenskap for disse danserne. Foto er min lidenskap. Men jeg får verken så mye trimm, eller den kontakten med mennesker, gjenom min lidenskap. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Milonga del Angel av Astor Piazzolla: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg