Eriksendrul Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Jobber deltid på en best bensinstasjon med 128 kr i timen, Arbeidsdag i hverdager er på 5,25 timer utenom fredag. Fredag+helg er 6,25 timer uten noe form for tilleg verken morgen eller kveld Jeg skal jobbe Fredag den 29 mars som er langfredag fra 15:00 til 21:15 har jeg krav på noe mer denne dagen ? og påskedag 31 mars fra 15:00 til 21:15 Endret 1. mars 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Selv har jeg 100% på røde dager, hva står i kontrakten din? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Selv har jeg 100% på røde dager, hva står i kontrakten din? det står faktisk ingenting om at jeg har krav på tilleg eller om jeg ikke har krav. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg får ikke tillegg på røde dager, helger eller kvelder hvis jeg ikke jobber over et vist antall timer i løpet av en måned. Jeg ville ha hørt med sjefen din. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg får ikke tillegg på røde dager, helger eller kvelder hvis jeg ikke jobber over et vist antall timer i løpet av en måned. Jeg ville ha hørt med sjefen din. Sjefen min er en slik person at om jeg ikke vet 110% sikkert selv sier hun nei du får ikke tilleg fordi jeg ikke vet hva jeg har rett på selv. Hu utnytter det vi ikke kan om jobb og lønn Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 http://www.sticos.no/portal/Nyheter/tabid/477/ID/113/Arbeidstid-og-lnn-pa-helligdager.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå