Eriksendrul Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Jeg har lagd en annonse på finn.no som venter på godkjenning men jeg har aldri solgt data eller noe som helst på finn.no før og jeg lurer på om det er noe jeg har glemt, noe jeg bør redigere evt om jeg har priset feil. Satt prisen til 3,500 men den kan diskuteres. Her er annonsen- (Beklager om jeg trår på noen regler men jeg prøver ikke og selge den via diskusjon.no) Høyereklikk og trykk open image for større bilde og Endret 28. februar 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Legg ved bilder. Husk at Crysis/AC3 osv krever veldig mye for å oppnå en god grafikk og spillbarhet. Hadde jeg sett denne annonsen på nett ville jeg ment at den var litt villedende mtp ytelsen. Annonsen kan også være mye kortere. Når den er så lang høres selger ganske desperat ut. Dropp all unyttig tileggsinformasjon og rett opp skrivefeil. (Innstallere, ikke instalere.) Vet jeg pirker, men for en kjøper er det greit at ting ser bra ut uten for mye styr og for mange feil. Ellers bra! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Legg ved bilder. Husk at Crysis/AC3 osv krever veldig mye for å oppnå en god grafikk og spillbarhet. Hadde jeg sett denne annonsen på nett ville jeg ment at den var litt villedende mtp ytelsen. Annonsen kan også være mye kortere. Når den er så lang høres selger ganske desperat ut. Dropp all unyttig tileggsinformasjon og rett opp skrivefeil. (Innstallere, ikke instalere.) Vet jeg pirker, men for en kjøper er det greit at ting ser bra ut uten for mye styr og for mange feil. Ellers bra! jeg har en uvane med og skrive for mye og føler det blir alt for lite når jeg fjerner ting Men jeg får ikke endra annonsen før den er godkjent igjen. Når folk skal bruke noen tusen kroner ønsker jeg og informere om mest mulig så de er klar over hva de får.Men er jo bare 35 kr i månden Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Joda, greit nok det. Husk at eventuelle kjøpere skal orke å lese alt du skriver.. Er bedre å korte ned og be de om å ringe dersom de ønsker ytterligere informasjon. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Jeg har til og med gjort det når jeg har skrivi så mye . Men ser nå at den fort blir litt kjedelig og lese, Får korte ned litt . Men jeg dro faktisk ac 3 på det meste på high noe på medium, Crysis 3 hadde jeg 100+fps med alt på low og 50-60 med noe 50/50 low medium, Men det var rett etter formatering. Endret 28. februar 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det er informasjon jeg ville gitt en kjøper dersom han/henne var interessert. Det å skrive at det kjører på low er ikke noe særlig for de som ønsker en billig spill pc. Det betyr jo bare at den så vidt kan kjøre Crysis3. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Ja men de som kjøper dette vil jo skjønne at det ikke er noen kraftpakke, Men at du har mulighet til og spille crysis 3 med lav grafikk. Er ikke superviktig for meg og selge den men om jeg først skal gjøre det vil jeg at de skal vite hva de har mulighet til , Kjedelig og bruke 2-3000 kroner på noe man trudde skulle fungere om man vet litt mindre om pc en hva vi gjør. Men skal redigere og fikse litt så får jeg se om den blir litt mer seriøs den annonsen men åssen ser prisen ut for dette opsette ? Endret 28. februar 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det er akkurat der du bommer litt. Det er mange som ser etter pcer på finn og som ikke har noen peiling i det hele tatt. Derfor skrev jeg at informasjonen kan være villedende. Angående pris tror jeg det vil bli vanskelig å få mer enn 2-3 lapper for den gitt. Det er bare å prøve seg. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg synes det ser helt greit ut. Ville kanskje ha gitt 3K, men du burde klare å få solgt den til den prisen. Mye for pengene, men ikke noe "store greier". Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Om du får tak i alle produktene her nye så koster det ikke mer en 3000 kroner i dag utenom PSU og kabinett. Så jeg trur jeg setter ned prisen til 2500 kroner. Tenkte egentlig bare og selge det for og kjøpe en SSD og muligens ny psu Det er akkurat der du bommer litt. Det er mange som ser etter pcer på finn og som ikke har noen peiling i det hele tatt. Derfor skrev jeg at informasjonen kan være villedende. Angående pris tror jeg det vil bli vanskelig å få mer enn 2-3 lapper for den gitt. Det er bare å prøve seg. lager ny annonse, Noen ide til overskrift ? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Gjør det. Sett den til 2000-2500 kr. Lykke til! lager ny annonse, Noen ide til overskrift ? Brukt spillpc/gamer selges??!! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Takk =) La den ut til 2000 kroner nå og jeg ser på andre maskiner som er mye eldre og mye mindre kraftig til 3-4,000 kroner så trur ikke det skal være noe problem og selge den til 2000 kroner. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Da ville jeg ikke lagt den ut for 2000. Da ville jeg ha prøvd litt høyere først. Men men. Vi får satse på at du blir kvitt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå