DevN Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 "Class" (pirat) har vel de fleste hørt om... Alle "installere" jeg har sett av de har et veldig avansert design... Hva slags programmerings-språk er brukt i disse? Innebærer det mye arbeid å lage en slik installer? (Hvis man inkluderer musikk, o.l.) Hvilke hjelpe-program kan man ellers bruke for utvikling av denne typen? Hvilke kunnskaper krever det ellers? Andre ting man bør vite om disse? Går disse på alle OS? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Da det gjelder musikk er det ikke noe problem å spille av en midi fil i win32 applikasjoner. Jeg vil gjette på at C eller C++ er benyttet til dette, men tør ikke si noe sikkert. Da det gjelder arbeidsmengden så tviler jeg på at dette er noe særlig da man først har klart å få opp noen rammer. Men hvis målet er å skrive noe slik fra scratch kan det godt hende det er en litt større jobb. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg tror faktisk de har lagt en del arbeid i installerne, for det er ikke MIDI de spiller, det er moduler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå