Sliver Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har fått meg T610 og tenkte installere cMessenger. Har lastet ned cmessenger_en.jad og cmessenger_en.jar I notepad ser jeg at jad-fila har referanser til jar-fila på cMessenger websiden. Dette vil vel si at jeg bare trenger å installere jad-fila? Men hvordan? Må jeg installere noe fra SE CD'n på PC'n min for å få det til? Jeg har BT-adapter og komuniserer fint med PC'n. Kan man avinstallere cMessenger senere hvis ønskelig? Takk på forhånd. Er rimelig grønn på dette området.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Med teskje: 1: send JAD og JAR-fila til T610 via BT That's it Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Husk å ha GPRS Internett. Dette kan du få på www.telenor.no (og videre til mobil og automatisk oppsett). Dette funker fint med Chess og andre. Med Netcom må du til NetCom sine sider. Jeg sleit med å finne ut dette lenge. Du kan velge til GPRS Internett under wap-profiler tror jeg under kommunikasjon. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Med teskje: 1: send JAD og JAR-fila til T610 via BT That's it btw.. litt vanskelig med teskje er det ikke? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå