grevaeg Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) :: MC.der.se :: Hei folkens, Da har vi satt opp en ny server som kjører Mindcrack, fra FTP modpacken, dere kan laste ned den fra feed-the-beast.com. alle er velkommen inn, men vi kjører whitelist ! Så registrering må på plass Serveren kommer til å være oppe 24/7, og har 100 slots på en 100/100 linje Håper å få inn mange dedikerte spillere som er gira på å komme til ett felles mål, med felles strømkilde osv. Men for all del, lonewolfs ønskes velkommen også. Det kommer til å bli postet prosjekter på hjemmesiden vår, som det er fritt frem å bli med på, ellers kan hvem som helst komme med ønsker, så slenger vi det opp på vår prosjektside. Materialer til bygninger kan gis ut til enkelte prosjekter, men ressurser ellers må farmes =) :: Regler :: Oppfør deg Ikke stjel PVP kun dueller Free for all Vær sivilisert Pass språket Have fun Ikke grief Vi kommer til å ha en 3 strike regel hos oss på folk som ikke klarer å være siviliserte, men det må nesten til for å holde fred, ro og orden på server, ønsker ikke noen ubehagelige stunder =) Gå inn på vår hjemmeside for å registrere deg : minecraft.der.se Eller kan vi kontaktes på E-post : [email protected] :: Servernavn :: mc.der.se :: Hardware :: * 6 Core AMD 3.6ghz * 16 GB ram * SSD 100/100 fiber - Daglig backup - 24/7 online 100 slots :: Kart :: http://mc.der.se Dette er ett helt nytt map, så er ikke mye på plass ennå, gode muligheter til å komme seg opp =) :: Mods - Minecraft 1.4.7 FTB / Mindcrack 8.1.1 - Surv :: Rei's minimap Voxelmenu PetroGen Advanced Machines BuildCraft ChickenChunks ComputerCraft Enderstorage Extra Bees ExtraBiomesXL Factorization Forestry GregTech Mod IC2 NuclearControl IC2 Iron Chests MiscPeripherals Advanced Solar's GraviSuite Portal Gun MFFS NEI Obsidiplates OmniTools Railcraft Redpower SoulShards StevesCarts Thaumcraft ThermalExpansion Traincraft Twilight Forest WRCBE Xycraft Endret 10. mars 2013 av grevaeg Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har registert meg på hjemmesiden deres. Gleder meg til å komme inn. Blir et fint avbrekk fra den normale minecraft hverdagen. Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Da er block protection og anti-grief på plass =) Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Har registert meg på hjemmesiden deres. Gleder meg til å komme inn. Blir et fint avbrekk fra den normale minecraft hverdagen. Bare å stikke innom ^^ Lenke til kommentar
Asplii Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Er det fortsatt noe liv her eller? Er gira på å spille FTB online... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå