Luske_Ludvig Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hei, har hatt A3en på EU og trenger ei fjør og mye annet til en 98 A3 med sportsunderstell. Tenkte å få fatt i ei brukt fjør, men ser for meg at jeg kommer til å ende opp på TV2-hjelper deg før jeg får riktig del. Hvilken bilopphugger er best? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Skaff ei fjør som er identsk med den på den andre siden, er mitt råd. (jeg er ikke ekspert.) Lenke til kommentar
joka Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 finnes et 20 talls forskjellige fjører til den bilen.. de er merket med fargekoder (paint marks) dele nr 1j0 411 105 + et par bokstaver.. alt etter fargemerkingen på fjøra golf 4 og skoda oktavia bruker samme fjør Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Fjør bestillt hos Saggrenda Bilopphuggeri AS . Fant merking blå + sølv. --> vagcat.com --> 1J0511115Q. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) http://www.nbfbildeler.no/ Sjekker alltid den iallefall, handla nettopp nye lykter + panser til broren min via en opphugger jeg fant i Trøndelag. Edit: Så nå at du har fått bestilt, men kan være nyttig for andre i fremtiden. Endret 1. mars 2013 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå