Lars R. Samuelsson Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Kommer på markedet i marsRollei lanserer skriver for mobiltelefonkameraer Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 kabel i 2013? "Rollei har fokusert på å gjøre hele prosessen så enkel som mulig." De har visst oversett NFC. Det ville gjort prosessen enda smidigere. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Gratulerer Rollei, dere har funnet opp printern 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Kabel og ikke bluetooth? Jeg er sikkert ikke aleine med å heller overføre bilder til datamaskinen og lagre dem digitalt, enn å printe dem ut. Endel beholder sikkert også mobilbildene på mobilen og viser dem til venner og kjente. Men hvis man har bilder man vil printe ut og henge på veggen eller stappe inn i et familiealbum. Så har men en printer stående i leiligheten/huset som kan brukes. Jeg har sett endel printere som støtter bluetooth. Man kan til og med kjøpe en printer man kan sende en mail til, og bildene er ferdig printet når du kommer hjem. Printeren fra Rollei kan vistnok printe ut bilder over trådløst, men da må man være i nærheten av printeren. Det er en god tanke, men har allerede blitt gjennomført på multifunksjonsprintere. Lenke til kommentar
desverre Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hm dette virker tungvint! Jeg kobbler meg på wifi og skriver ut i vilden sky akkurat som med pc. Men så bruker jeg Android nettbrett og Samsung note2 og en Samsung printer. Mye enklere Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det viktigste står det ingenting om, har den behov for 220v, 12v eller har er den batteridrift. Er man avhengig av 220v og må plassere den ved siden av hjemmeskriveren er behovet for denne enda mindre. Lenke til kommentar
Vikingpus Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Kan denne bare skrive ut bilder? Ser for meg denne som muligens kvitteringskriver for iZettle til iPad/Android! 1 Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Skriveren krever 24V 2,5A så den må kobles til 230V med en laptop type adapter. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Kan denne bare skrive ut bilder? Ser for meg denne som muligens kvitteringskriver for iZettle til iPad/Android! Skriveren krever 24V 2,5A så den må kobles til 230V med en laptop type adapter. Da tror jeg heller at jeg hadde valgt en Canon Selphy da siden man kan koble til en batteripakke, og Canon påstår at blekket/papiret holder i 100 år, men den har akkurat de samme tilkoblingsmuligheter samt kortslott. Endret 1. mars 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 iSY? Eg veit om nokon som kan finna på å reagera på namnevalet. Om dei vil nå fram med reaksjonen er ei heilt anna sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg