Gå til innhold

Rollei lanserer skriver for mobiltelefonkameraer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kabel og ikke bluetooth? Jeg er sikkert ikke aleine med å heller overføre bilder til datamaskinen og lagre dem digitalt, enn å printe dem ut. Endel beholder sikkert også mobilbildene på mobilen og viser dem til venner og kjente. Men hvis man har bilder man vil printe ut og henge på veggen eller stappe inn i et familiealbum. Så har men en printer stående i leiligheten/huset som kan brukes. Jeg har sett endel printere som støtter bluetooth. Man kan til og med kjøpe en printer man kan sende en mail til, og bildene er ferdig printet når du kommer hjem.

Printeren fra Rollei kan vistnok printe ut bilder over trådløst, men da må man være i nærheten av printeren. Det er en god tanke, men har allerede blitt gjennomført på multifunksjonsprintere.

Lenke til kommentar

Kan denne bare skrive ut bilder? Ser for meg denne som muligens kvitteringskriver for iZettle til iPad/Android!

Skriveren krever 24V 2,5A så den må kobles til 230V med en laptop type adapter.

Da tror jeg heller at jeg hadde valgt en Canon Selphy da siden man kan koble til en batteripakke, og Canon påstår at blekket/papiret holder i 100 år, men den har akkurat de samme tilkoblingsmuligheter samt kortslott.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...