Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger ny kjøling til skjermkortet mitt!

minotir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig at det blir litt råflott å sette aftermarket kjøling på en 560TI, fordi det koster fort litt penger.

Hva er det du egentlig er ute etter? Skal du bare ha noe kjøling, fordi den orginale er ødelagt og du ønsker å holde liv i kortet? Eller er planen å sette på en highend kjøleløsning for å game?

Selv har jeg en slik på et GTX580 og det fungerer prima!

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Hehe, trodde skjermkortet mitt var nytt nok jeg, men det begynner vel å bli halvannet år nå så kanskje jeg bør begynne å se etter et nytt et. Det jeg ønsker er å redusere støyen på kortet. Syns det funker bra. Kjører wow og bf3 på maks og det er bra nok for meg ;)

Lenke til kommentar

Hehe, trodde skjermkortet mitt var nytt nok jeg, men det begynner vel å bli halvannet år nå så kanskje jeg bør begynne å se etter et nytt et. Det jeg ønsker er å redusere støyen på kortet. Syns det funker bra. Kjører wow og bf3 på maks og det er bra nok for meg ;)

Alle nyere kort kan kjøre alle spill på maks.

Om du har en fps som kan kalles spillbar derimot, er tvilsomt.

Lenke til kommentar

Om det du mente her var at skjermkortet ditt(560ti) drar bf3 på max med spillbar fps, så får jeg ikke helt det til å stemme. Hadde samme kortet selv(overklokket) for en stund tilbake, og å maxe bf3 da var helt uaktuelt ;)

Amd gir deg diverse spill som blandt annet crysis 3 ved kjøp av 7900 serien, så dette er jo et godt tilbud om du skal gå for nytt skjermkort :)

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar

560 Ti fungerer helt OK til spill i dag. Hva tror du sitter i en PS3 for eksempel? Det er ikke max FPS nei, men absolutt spillbart.

Men det å bruke 800 kroner på en god ettermarkedkjøler er vanskelig å forsvare

Hva som sitter i en ps3 er da virkelig ikke relevant, da konsolspill har null i viewdistance, ingen aa og lite av de andre godsakene vi nyter godt av på pc.

Sa aldri at det ikke var brukbart, men å påstå at det er i nærheten av å spille bf3 med alt på max og enda være spillbart er å strekke det veldig langt.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som kan gi trådstarter et vettig svar? Han spurte et enkelt spørsmål, som det er enkelt å gi et godt svar på.

Mitt tips er å kjøpe Arctic Twin Turbo 2 til om lag 300 kroner. I motsetning til hva noen her i tråden påstår så er denne viften ypperlig både med tanke på lyd og temperatur. Det vil ikke overraske meg om du ikke engang vil høre denne viften over kabinettviftene dine, også når kortet kjører full last og OC.

Dette kortet er mer enn godt nok til å dra dagens spill med grei grafikk og framerate, selv om mange her på forumet mener noe annet.

Endret av Joona
Lenke til kommentar

Enig at det blir litt råflott å sette aftermarket kjøling på en 560TI, fordi det koster fort litt penger.

Selv har jeg en slik på et GTX580 og det fungerer prima!

Men det å bruke 800 kroner på en god ettermarkedkjøler er vanskelig å forsvare

Det kan vel ikke akkurat kalles å svare på spørsmålet. Har du lest det du selv skriver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...