slowmoris Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Har en samsung ssd disk på 500gb. Broren min har greid å fucke helt opp den. Aner ikke hva han har gjort, men nå er operativ systemet fuckt. så jeg sa at den måtte reinstallers og jeg kunne gjøre det for han. Men.... Når jeg kommer til '' Hvor vil du installere windows?'' Så velger jeg SSD på 500gb ofc og så får jeg denne feilmeldingen Windows kan ikke installere til valgt målplassering. Feil: 0x8030024 Dette har jeg gjort: Tok ut ssd-en og satt de i min egen, gikk på Datamaskinbehandling og tok formater. funka ikke! Lasta ned EaseUS Partition Master Home Edition og prøvde formatering der å + wipe. Funker ikke! Den kan vell ikke være ødelagt ? Ja, tok den til NTFS. WINDOWS 7 H&P hvis folk lurer på det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Har du flere disker koblet til maskina du prøver å installere på? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hadde samme problemet igår! Jeg frakoblet alle de andre harddiskene mine! Da funket det! Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 ja, har 1 HDD på 500gb 1hdd på 3tb og en til ssd på 120gb Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Akkurat. Et kjept søk på den feilmeldingen gav meg det resultatet at man bør koble vekk alle andre disker under installering hvis man får den feilmeldingen. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Se der ja. det funka perfekt Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå