oggeldoddeli Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hei, jeg mistet telefonen min for ca to uker siden og lurer på om det finnes noe jeg kan laste ned på iPad min eller egentlig hva som helst som hjelper meg å spore opp mobilen og som ikke koster penger. For hvis at jeg ikke finner den så er ikke mamma så artig å ha i hus for si det sånn. PS Jeg har Sony ericsson play Ri00. Håper på raske tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det finnes apps du kan legge inn på telefonen før du mister den, for og så spore den via pc feks. Greit å gjøre neste gang. Da kan man og slette innholdet, sette på lyd (hvis den er på lydløs) m.m. via fjernstyring. Nå er vel det eneste du kan gjøre å sjekke ditt lokale hittegodskontor så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hva med å ringe og håpe på svar? Om det blir lagt på så hjelper det ikke mye, men du vet at noen har den 1 Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Når jeg mistet den så var det bare 3 prosent igjen av batteriet så. Da har den garantert slokna. Jeg har også prøvd å ringe den Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Du bør sjekke om politiet har fått den inn. Er den tom for strøm kan du jo ikke spore den uansett. Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg tror den ligger hjemme. I senga eller noe sånt Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg tror den ligger hjemme. I senga eller noe sånt Let unge mann, let! Let igjennom alle lommer, under senga, i hyller og skuffer i hele huset! Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg tror den ligger hjemme. I senga eller noe sånt Hm. enten er du dum eller så er du et troll! Du tror den ligger i senga og så skriver du et inlegg om det i stedet for å se etter! Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Hm. enten er du dum eller så er du et troll! Du tror den ligger i senga og så skriver du et inlegg om det i stedet for å se etter! Jeg har faktisk sett etter i senga, men jeg har faktisk to hjem og det ene har ikke jeg vært til på noen uker, så enten er du dom eller så er du et troll! Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg har faktisk sett etter i senga, men jeg har faktisk to hjem og det ene har ikke jeg vært til på noen uker, så enten er du dom eller så er du et troll! Å det at du har to hjem det regner du med at folk skjønner uten at du skriver det! Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Å det at du har to hjem det regner du med at folk skjønner uten at du skriver det! Nei, så du mener på vært innlegg jeg skriver så skal jeg si om jeg har to hjem? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Nei, så du mener på vært innlegg jeg skriver så skal jeg si om jeg har to hjem? Nei! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hm. enten er du dum eller så er du et troll! Du tror den ligger i senga og så skriver du et inlegg om det i stedet for å se etter! Jeg har faktisk sett etter i senga, men jeg har faktisk to hjem og det ene har ikke jeg vært til på noen uker, så enten er du dom eller så er du et troll! Å det at du har to hjem det regner du med at folk skjønner uten at du skriver det! Nei, så du mener på vært innlegg jeg skriver så skal jeg si om jeg har to hjem? Nei! Hvor barnslig går det an å være? Dere oppfører dere som andreklassinger, skjerp dere! Du kunne bare skrevet: Jeg har dessverre to hjem, og jeg vet ikke hvilket hus telefonen ligger i.. " Og billywillie, ro ned to hakk, værsåsnill 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå