SvUpP Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Heisann Ser at Homeworld 2 har lanseringsdato 16. september. Dette er fra hjemmesidene deres, og jeg regner med at dette er i USA. Fins det noen norsk side som har oversikt over lansering i Norge? Enten da, selvfølgelig, spesielt for Homeworld2, eller generellt for alle spill? Mvh. S. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Heisann Ser at Homeworld 2 har lanseringsdato 16. september. Dette er fra hjemmesidene deres, og jeg regner med at dette er i USA. Fins det noen norsk side som har oversikt over lansering i Norge? Enten da, selvfølgelig, spesielt for Homeworld2, eller generellt for alle spill? Mvh. S. På den siste releaselisten jeg fikk fra Vivendi står det 26. september. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 *sutre* Vente 10 dager til! Og demoen som bare var så bra da.... Jaja.... Jeg får stå klar når butikken åpner neste fredag :wink: Mvh. S. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Det kom ut nå... som warez Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hvorfor skriver du det her??? Er dette et warez forum??? vil dette forumet ha noe med warez å gjøre?? jeg skjønner det ikke. Er det skryt?? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ville ikke rørt Homeworld 2 med en 10foot pole uansett:) *løpe og kjøpe* arg.. jeg er svak.. må vel teste det etter all hypen:( Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hvorfor skriver du det her??? Er dette et warez forum??? vil dette forumet ha noe med warez å gjøre?? jeg skjønner det ikke. Er det skryt?? Jealous? Nevnte det siden tråden handler om HW2. Kjekt å prøve fullversjonen for deretter å kjøpe spillet om det faktisk er bra. Veit at det er noe som heter demo men jeg føler at et par brett ikke er tilstrekkelig for å bedømme om et spill er bra eller ei (verdt å kjøpe). Kjøper kun de spillene der jeg føler dev-teamet fortjener min støtte. I mine øyne så kan warez være noe veldig positivt med tanke på de mindre utgiverne som ikke har så mye å stille opp mot med EA f.eks. Da blir det lettere for dem å vise seg fram, fordi på warez-scenen så får i grunn alle sjansen til å vise seg fram. Når man skal kjøpe et spill så er det som oftest de spillene som har mest hype/reklame som blir kjøpt. Det gjelder forsåvidt film og musikk også. Hadde nok aldri kjøpt "Hidden & Dangerous", og "Street Legal" f.eks hadde det ikke vært for warez. Dvs. aldri "funnet" spillene. Warez er det samma som mp3/divx i grunn. Skjønner ikke hvorfor folk skal skrike "ulv ulv" når de bare ser ordet warez. Er musikken/filmen/spillet bra så støtter man de som har lagd det. Er det crap.. leave it! Litt offtopic der men. Spillet.. et eneste stort gjesp. Likte jo 1'ern men dette var rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 mmjada, rettferdiggjør warez fullstendig offtopic i en tråd, godt jobba! anyhow, synes vel nesten jeg må teste 2'eren, men jeg trur ikke jeg kjøper fullversjonen før jeg får meg en bedre maskin... HW var jo et av de fine nytenkende spilla, og slett ikke det verste jeg har sett fra Relic... hva har de å friste med i oppfølgeren, da? mer, større, penere? litt mer variasjon er det jo lov å håpe på, alle som har spilt oppdraga til de to "sivilisasjonene" i eneren vet vel hva jeg tenker på... (og én særegen unit? that's it?) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 mmjada, rettferdiggjør warez fullstendig offtopic i en tråd, godt jobba! anyhow, synes vel nesten jeg må teste 2'eren, men jeg trur ikke jeg kjøper fullversjonen før jeg får meg en bedre maskin... HW var jo et av de fine nytenkende spilla, og slett ikke det verste jeg har sett fra Relic... hva har de å friste med i oppfølgeren, da? mer, større, penere? litt mer variasjon er det jo lov å håpe på, alle som har spilt oppdraga til de to "sivilisasjonene" i eneren vet vel hva jeg tenker på... (og én særegen unit? that's it?) Joa, men måtte svare når jeg får et spm. Vel, noe av det nye er at man må bygge egne bygninger på moderskipet, f.eks hangar, cloaking-device. Grafikken er noe bedre. Et par nye units. Var vel det i grunn. Likte godt 1'ern men 2'ern skulle heller vært en expansion for det er rett og slett for lite til å kalle dette en 2'er. Samme kjedelige oppdragene. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Ville ikke rørt Homeworld 2 med en 10foot pole uansett:) *løpe og kjøpe* arg.. jeg er svak.. må vel teste det etter all hypen:( Test demoen da vel 8) Jeg syns ivertfall den var bra Mvh. S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå