Kynxx Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg for min del lurer på om noen hos Telenor måtte ta hatten og gå pga den feilen der.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Synes virkelig synd på den personen som gjorde feil. Jeg tror jeg hadde fått hjerteinfarkt Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg hadde nok også ligget i fosterstilling og suttet på totten etterpå. Tipper det blir mye overtid på denne personen om han/hun fikk beholde jobben :b Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 https://www.webcruiter.no/WcMain2/AssignmentSearch.aspx?company_id=22305000&SearchParamsMode=DEFAULT_ON&viewall=1 Blir å følge med på denne siden om en ny stilling er utlyst da.. hæhæ Lenke til kommentar
Voxwill Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 åååårgh, eg får aldri med meg sånt før det er for seint Samme med meg! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg for min del lurer på om noen hos Telenor måtte ta hatten og gå pga den feilen der.. Synes virkelig synd på den personen som gjorde feil. Jeg tror jeg hadde fått hjerteinfarkt Jeg hadde nok også ligget i fosterstilling og suttet på totten etterpå. Tipper det blir mye overtid på denne personen om han/hun fikk beholde jobben :b Seriøst? Ser dere på dette som så alvorlige tabber? Da håper jeg inderlig dere ALDRI får personalansvar ... Det bør alltid være rom for å begå menneskelige feil, hvis ikke, ville jeg lett etter en ny arbeidgiver..! Telenor taper kanskje 2000 kr pr nettbrett. Og så er det bare å gange med antall solgte enheter. Neppe mer enn et par hundre stykk. Mao koster tabben godt under 500 000, og det er ikke mye penger for en så stor bedrift som Telenor. Som regel er det flere årsaker til at slike feil skjer, og det ville forundre meg hvis dette fikk noen konsekvenser. Allikevel: jeg står på mitt ang. at Telenor ikke burde gjennomføre kjøpene. Alle forstod at dette var en feil, og jeg fatter ikke at noen i det hele tatt gikk på tilbudet, og betalte en krone … ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg