Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Ikke hvis det er feil med produktet. Bare hvis du sender in et produkt til service som ikke har feil Tror du misforsto hva jeg mente. Å ha gode servicerutiner koster penger for butikken. Endret 28. februar 2013 av Kron Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Nah, dårlig test, dere burde plusset alle produktene og delt på snittet. Det å bare velge et fåtall av produktene er misvisende. Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Gudbrandsdalen ligger midt i Norge.Snakk om å være vel bevart i geografi.Midt i Norge ligger nærmere Mosjøen i Nordland fylke, minst 600 km lenger nord.Men slik går det når eneste geografikunnskap er kartet som vises på værmeldingen. Geografi er like kjedelig som å sitte på do og kjenne at den siste interne ikke vil gå eksternt. Folk i Norland elsker Geografi og de har gjerne alle utgavene a Naf's veibok. Den er like ubrukelig og hellig som Koranen er for en som tilber Islam. Men det er morsomt hvordan de kan sitte timesvis å diskutere fergeoverganger, stedsnavn og alt annet piss. Det er ikke alle som behøver å se på værmeldingen, da det er liten sjanse for at vi skal blåse bort her nede. 2 Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Som aktiv bruker av de fleste nettbutikkene i Norge, (og alle i testen), må jeg bare få sagt at NetOnNet har en elendig kundeservice, i motsetning til f.eks PS.no. Noe som er viktig når noe går galt. ;-) Dette burd3e også vært et parameter i testen. (Kundeservice) Lenke til kommentar
chiron69 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Som aktiv bruker av de fleste nettbutikkene i Norge, (og alle i testen), må jeg bare få sagt at NetOnNet har en elendig kundeservice, i motsetning til f.eks PS.no. Noe som er viktig når noe går galt. ;-) Dette burde også vært et parameter i testen. (Kundeservice) Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Komplett og Dustin her også. Komplett fordi det er 15 min til pickup point og fordi dem har den beste kundeservicen i verden. Avgjørende til de grader. Pixmania kan bare fjernes.. eller får stryk pga support og kundevennlighet. NetoNet eller heller ikke noe å skryte av. (Mine erfaringer desverre).. Lenke til kommentar
Kraa Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hver eneste gang blir det mye skriveri om Pixmania. Rart ikke Hardware har fått med seg enda. Men de vil vel ha litt liv i forumet så jeg skjønner det. Rart at det er ingen som nevner Supersmart.no enda. De har gode priser og bra kundeservice. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Ugh, Pixmania... sikkert billig på de som ligger på topp.men bruker bare Komplett.utrolig flott nett butikk å konge support hvis det skulle være noe.brukt de i mange år.ikke så gale priser der heller:) komplett. Bedre service finner en ikke+flott side å finne produkter Du bruker kun Komplett, men konkluderer allikevel med at det er ingen som er bedre på service? Syns dette er en gjenganger. Har absolutt ingen problemer med hverken Dustinhome eller Proshop, og syns Komplett får mye ubegrunnet/unødvendig skryt. Syns de trikser litt vel mye med priser også etter at de ble kjøpt opp. Ofte du finner samme produkt til helt forskjellige priser på Komplett og MPX, hvorav en av de gjerne er overpriset. Hos Dustinhome og Proshop later prisene å være stabilt ganske gode. Er heller ikke spesielt happy for at de endret fraktmetode da Posten er nærmeste for meg. Dustinhome har også gratis frakt for studenter ved kjøp over 2000,- Jeg liker Komplett, men jeg ser ikke på de som kongen av norske nettbutikker lenger. Bruker Komplett, MPX, Dustinhome, Proshop og en sjelden gang noen andre. Er en ganske kritisk kunde som vanligvis ser på pris Endret 1. mars 2013 av Occi 3 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Du måtte ta posten min personlig? Handle hvor du vil, kompis. Forksjell og ta noe personligt, og faktisk skrive tilbake til idioti. Jeg handler mest på Komplett.no , men når du har slike kommentarer, så irriterer man seg på menneskeheten, at de er så trangsynte. Kan handle hvor man vill, men slike som deg ødelegger for de som faktisk gjør en god jobb. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) For hvert produkt har vi en gjennomsnittsverdi, som viser snittprisen for produktet i alle de nettbutikkene som har produktet på lager.Ved å summere prisen for alle de produktene nettbutikken har i sitt sortiment, samt legge til en justert fraktkostnad, har vi beregnet totalsum inkludert frakt. Ved å summere den gjennomsnittlige prisen for alle produktene en aktuell nettbutikk har på lager, samt en gjennomsnittlig justert frakt, får vi butikkens gjennomsnittlige pris inkludert frakt. Hvor mye «totalsum inkludert frakt» avviker fra «gjennomsnittlig inkludert frakt» utgjør til slutt butikkens avvik. Desto mer negativt avvik, desto billigere er butikken. For å bli med på hovedlisten må nettbutikken føre minst halvparten av varene i testen, det vil si 15 stykker. Om dere legger sammen alle produktenes gjennomsnittspris og deler på antall gjenstander, hvordan kompenserer dere for produkter butikkene ikke har? Om butikken mangler en dyr ting og har en billig en andre ikke har, vil jo «butikkens snittpris» synke. Endret 1. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Holder seg til komplett. Bedre service finner en ikke. Samt pick-up-point er genialt. Eneste minuset Komplett har er at de bruker Tullpost som ene leverandør. Funker greit enkelte plasser, men i ren leveringstid så blir de slått av Posten. I avtalen Komplett har med Tullpost derimot, så er de mellommenn, problemet her er at Tullpost trenger 1-2 dager på å kjøre en pakke eller flere pakker som skal med posten fra sin terminal i Oslo til Posten's terminal i Oslo... Eller siste gang jeg hadde med dem å gjøre, så trengte de en hel UKE på samme ruta, men straks Posten fikk pakken inn på terminalen i Oslo, så tok det 2 dager å komme dit hvor den skulle. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Pixmania er jo lokalisert i Frankriket! Endret 1. mars 2013 av AvidGamer 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Service koster penger Ehm, service skal ikke koste, de skal yte lik service om du betaler 100kr eller 10000kr, men ikke rart det går nedover når man absolutt mener man må betale for service. Eneste minuset Komplett har er at de bruker Tullpost som ene leverandør. Funker greit enkelte plasser, men i ren leveringstid så blir de slått av Posten. I avtalen Komplett har med Tullpost derimot, så er de mellommenn, problemet her er at Tullpost trenger 1-2 dager på å kjøre en pakke eller flere pakker som skal med posten fra sin terminal i Oslo til Posten's terminal i Oslo... Eller siste gang jeg hadde med dem å gjøre, så trengte de en hel UKE på samme ruta, men straks Posten fikk pakken inn på terminalen i Oslo, så tok det 2 dager å komme dit hvor den skulle. Må si meg enig der, de bruker 3 dager på å rote seg rundt til en posten norge terminal i Oslo, bra jobba, bra jobba. Posten koster litt mer, men til gjengjeld så mye raskere. Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 netonnet ville vært bedre om de ikke maste på at du skal skrive anmeldelse om alt du har kjøpt. Anmeldelser er fine de, men jeg orker ikke prøve å huske passordet mitt, bare for å skrive en. Lenke til kommentar
willtell25 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 NetOnNet, nytter ikke å være billigst når de ikke klarer å levere varene. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Forksjell og ta noe personligt, og faktisk skrive tilbake til idioti. Jeg handler mest på Komplett.no , men når du har slike kommentarer, så irriterer man seg på menneskeheten, at de er så trangsynte. Kan handle hvor man vill, men slike som deg ødelegger for de som faktisk gjør en god jobb. Jeg skriver min mening og mitt syn på ting, akkurat slik du gjør. Mest basert på personlige erfaringer, men også fra ting jeg kommer over på nettet. Liker du ikke det jeg skriver, slutt å les. Idiot kan du forøvrig være selv. Endret 1. mars 2013 av Lovegame Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Bryr meg sjeldent om slike tester da billigste ofte er synonymt med dårligste.Tull, billig er ikke synonymt med dårlig! Ikke alltid nei Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Når man tar med Net-On-Net og Pixmania, så kan man like greit ta med Amazon og E-Bay i samme slengen. Forskjellen er at om du bestiller fra Amazon eller E-bay, så kommer moms og toll osv i tillegg. Det gjør det ikke på Pixmania. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Forskjellen er at om du bestiller fra Amazon eller E-bay, så kommer moms og toll osv i tillegg. Det gjør det ikke på Pixmania. Er da moms på alle varer du kjøper i Norge også... 2 Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har bare gode erfaringer med netonnet. Gratis og rask levering. Bra kundeservice når jeg har hatt behov. Dustin har jeg dårlig erfaringer med. Komplett bra, men litt dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå