Danek Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hvem er Tone og Aksel? Er de kjendiser? Hallo!? Hvem er Tone!? Bare det diggeste kvinnfolket som vandrer kloden per i dag... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Hallo!? Hvem er Tone!? Bare det diggeste kvinnfolket som vandrer kloden per i dag... Hun er kanskje pen, men det er en del ting å sitte fingen på. Hun er tydeligvis veldig løs og det har hun alltid vært. Ikke at det ville hindret meg i å ta på hun, men som en partner er det negativt. For det andre så er hun i praksis ingenting. Hun er på nivå med Linni Meister. Hun har ikke oppnådd noe nevneverdig. Hun er et navn. Og en sprettrumpe. Det er det. Og nå er hun eksen til Aksel. All kritikk til siden så ser hun ut som et sexleketøy, og de er til for å brukes. 1 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Shit... Du er lite trist da. Det handler om noe du aldri vil forstå; Det handler om utrstrålning. Det er bare noe ved Tones vesen som utskiller en enorm varm og god feeling. Hver for seg, men jeg digger a iaffal. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Hun er kanskje pen, men det er en del ting å sitte fingen på. Hun er tydeligvis veldig løs og det har hun alltid vært. Ikke at det ville hindret meg i å ta på hun, men som en partner er det negativt. For det andre så er hun i praksis ingenting. Hun er på nivå med Linni Meister. Hun har ikke oppnådd noe nevneverdig. Hun er et navn. Og en sprettrumpe. Det er det. Og nå er hun eksen til Aksel. All kritikk til siden så ser hun ut som et sexleketøy, og de er til for å brukes. Og du er tydeligvis til for å være en objektiverende kvinnehater. Endret 28. februar 2013 av Lord Britishface 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 "Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people." - Eleanor Roosevelt Du må gjerne være uenig. Geir IQ er et (kanskje dårlig) mål på intelligens. Du vil trolig ikke finne noen kausalitet mellom det og personlige interesser. Ser du forresten paradokset i det sitatet? Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Pff, hvem bryr seg om dette. Media blir bare flinkere å flinkere på å skape noe ut av ingenting. 2 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Vær så snille å la denne tråden dø. Den er til skam for forumet Tone og Aksel kommer seg helt sikkert videre i livet uten vår hjelp. 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ser du forresten paradokset i det sitatet? "How wonderful that we have met with a paradox. Now we have some hope of making progress." - Niels Bohr Geir Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg synes saken ble interessant da hun bestemte seg for å saksøke bloggeren som våget å rokke ved hennes "squeaky clean"-image. Før det kunne jeg ikke brydd meg mindre. Streisand-effekten, anyone? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg synes saken ble interessant da hun bestemte seg for å saksøke bloggeren som våget å rokke ved hennes "squeaky clean"-image. Før det kunne jeg ikke brydd meg mindre. Streisand-effekten, anyone? Synes det er ganske teit av henne egentlig, og i tillegg blir jo ryktene bare ennå mer troverdige. Uansett, hva skulle hun trengt en rådyr advokat for hvis det bare var et vanlig brudd? Kanskje litt små kjipt med noen små rykter her og der, men ikke noe du hadde trengt advokat for. Big mistake å saksøke spør du meg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg verken vet eller bryr meg om omstendighetene i bruddet deres, men jeg har sett litt på denne sesongen av Idol. Det var noen som hadde med seg roser og/eller sang til Tone på audition, så det kan være en trøst at hun har nok av beilere å velge i. (Men akkurat det gjelder jo alle jenter som ikke er veldig stygge.) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå