Gå til innhold

Finnes det virkelig ikke en eneste tråd om Aksel og Tone?

Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man trenger ikke sensur for at slikt skal bli forbigått i stillhet, man trenger bare at folk flest synes at artister også fortjener et privatliv. At det ville betydd at en del av dem aldri ble kjendiser i utgangspunktet er greit nok, ingen taper noe på det.

Det er ikke Aksel og Tone jeg er bekymret for, det er nasjonens gjennomsnittlige IQ...

Geir :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Ikke post det, du kan sikkert bli anmeldt. Men jeg tar det jeg leste med en klype salt, det var veldig gossip aktig

Er vel det som gjør at jeg verger meg litt for å poste det, synes ikke det er så veldig gossip aktig egentlig. Har også en kompis som "kjenner" en av de involvert så.... :roll:

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Altså jeg kan forstå undertrykkelse i land som Syria og Kina, men at vi skal finne oss i tilsvarende sensur i Norge for å beskytte mennesker som har media å takke for sin suksess er en vits. Jeg fattet interesse for saken i det den ble advokatmat.

Tviler på at forumet sletter disse trådene. Det er mye mer sannsynlig at ingen bryr seg, og at ingen har laget nevnte tråder.

Lenke til kommentar

Nå har jeg faktisk ikke lest mer enn et par av artiklene som har kommet om dette, så kan ikke si noe om hvem som har gjort hva med hvem (hva?) og hvordan.

Men syntes det ble litt vel patetisk når hovedoverskriftene hos de største avisene i Norge gikk på at disse ikke fulgte hverandre på Twitter og hadde satt Facebokkstatusen sin til single.

Lenke til kommentar

I stede for å komme inn her og fråtse deg i hvor mye smartere du er enn alle oss "lav IQ-aper", ...

Uff da, ødelegger jeg moroa?

Jeg har da ikke sagt at jeg er smartere enn noen her, ikke har jeg kalt noen aper heller. Tvert imot, jeg antydet vel snarere at jeg var positivt overrasket.

... så kan du vel snike deg inn i politikk forumet eller noe lignende hvis du absolutt skal diskutere "ideer".

Jeg behøver ikke "snike meg inn i" politikkforumet, jeg har vært der siden starten. Nå ender det ikke sjelden med at folk diskuterer mennesker der også, og da hender det jeg poster det samme sitatet. Og at noen føler at det rammer dem personlig.

Bare for å ha sagt det: Jeg er nokså gjennomsnittlig på de fleste områder, om enn med litt livserfaring til å kompensere for det. Jeg kan tenke meg én situasjon hvor bruddet mellom Damli og Hennie interesserte meg: Det er hvis hun forlot ham for meg. Det vil si når jeg drømmer.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...