Gjakmarrja Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Blir trådene slettet som sensur eller bare diskuteres ikke dette på diskusjon.no? Det var en tråd på freak.no og den ble slettet. Haha. Endret 28. februar 2013 av 5D6A15 Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ikke alle som finner det like interessant Så tror ikke det diskuteres her nei. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 28. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 28. februar 2013 For hver time som går uten at noen starter en slik tråd stiger min tro på forumets brukere. Men det er vel for godt til å være sant. Geir 13 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Altså jeg kan forstå undertrykkelse i land som Syria og Kina, men at vi skal finne oss i tilsvarende sensur i Norge for å beskytte mennesker som har media å takke for sin suksess er en vits. Jeg fattet interesse for saken i det den ble advokatmat. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Man trenger ikke sensur for at slikt skal bli forbigått i stillhet, man trenger bare at folk flest synes at artister også fortjener et privatliv. At det ville betydd at en del av dem aldri ble kjendiser i utgangspunktet er greit nok, ingen taper noe på det. Det er ikke Aksel og Tone jeg er bekymret for, det er nasjonens gjennomsnittlige IQ... Geir 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg bryr meg ikke om Tone og Aksel, men jeg flirte litt da jeg så denne overskriften: http://www.vg.no/sport/ski/vm/2013/artikkel.php?artid=10107901 . Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Dere skulle ha vært på KG i går kveld. Der tok det helt av Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg vet hvorfor de EGENTLIG slo opp, hehehe. Kan poste bilde senere 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ikke post det, du kan sikkert bli anmeldt. Men jeg tar det jeg leste med en klype salt, det var veldig gossip aktig Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Ikke post det, du kan sikkert bli anmeldt. Men jeg tar det jeg leste med en klype salt, det var veldig gossip aktig Er vel det som gjør at jeg verger meg litt for å poste det, synes ikke det er så veldig gossip aktig egentlig. Har også en kompis som "kjenner" en av de involvert så.... Endret 28. februar 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Altså jeg kan forstå undertrykkelse i land som Syria og Kina, men at vi skal finne oss i tilsvarende sensur i Norge for å beskytte mennesker som har media å takke for sin suksess er en vits. Jeg fattet interesse for saken i det den ble advokatmat. Tviler på at forumet sletter disse trådene. Det er mye mer sannsynlig at ingen bryr seg, og at ingen har laget nevnte tråder. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Den egentlige grunnen til at du ikke poster det er så ikke jeg skal miste den ovenfor nevnte troen på dere forumbrukere... Geir Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det er ikke Aksel og Tone jeg er bekymret for, det er nasjonens gjennomsnittlige IQ... Geir IQ har da ingenting med kjendisinteresser å gjøre. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 "Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people." - Eleanor Roosevelt Du må gjerne være uenig. Geir 9 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Nå har jeg faktisk ikke lest mer enn et par av artiklene som har kommet om dette, så kan ikke si noe om hvem som har gjort hva med hvem (hva?) og hvordan. Men syntes det ble litt vel patetisk når hovedoverskriftene hos de største avisene i Norge gikk på at disse ikke fulgte hverandre på Twitter og hadde satt Facebokkstatusen sin til single. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Hvilket i det minste beviser at journalistikk ikke har noe med IQ å gjøre... Det uimotståelige bruddet Geir Endret 28. februar 2013 av tom waits for alice 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) I stede for å komme inn her og fråtse deg i hvor mye smartere du er enn alle oss "lav IQ-aper", så kan du vel snike deg inn i politikk forumet eller noe lignende hvis du absolutt skal diskutere "ideer". Endret 28. februar 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hvem er Tone og Aksel? Er de kjendiser? 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Er vel det som gjør at jeg verger meg litt for å poste det, synes ikke det er så veldig gossip aktig egentlig. Har også en kompis som "kjenner" en av de involvert så.... Nå ble faktisk jeg nysgjerrig.. men sikkert på grunn av at jeg liker å lese om andre sine lidelser. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) I stede for å komme inn her og fråtse deg i hvor mye smartere du er enn alle oss "lav IQ-aper", ... Uff da, ødelegger jeg moroa? Jeg har da ikke sagt at jeg er smartere enn noen her, ikke har jeg kalt noen aper heller. Tvert imot, jeg antydet vel snarere at jeg var positivt overrasket. ... så kan du vel snike deg inn i politikk forumet eller noe lignende hvis du absolutt skal diskutere "ideer". Jeg behøver ikke "snike meg inn i" politikkforumet, jeg har vært der siden starten. Nå ender det ikke sjelden med at folk diskuterer mennesker der også, og da hender det jeg poster det samme sitatet. Og at noen føler at det rammer dem personlig. Bare for å ha sagt det: Jeg er nokså gjennomsnittlig på de fleste områder, om enn med litt livserfaring til å kompensere for det. Jeg kan tenke meg én situasjon hvor bruddet mellom Damli og Hennie interesserte meg: Det er hvis hun forlot ham for meg. Det vil si når jeg drømmer. Geir Endret 28. februar 2013 av tom waits for alice 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå