fasst Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Noen bilder fra de mange og flotte Metro-stasjoner i Moskva. Mye marmor og mange utsmykninger. 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Det er en intern Akam-aprilsnarr, skjønner du vel. aha ! Litt som en Leica fotograf som til og med har Leica tattovert på armen som nå har kjøpt Nikon lizzom Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Apriltråd er nå opprettet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1498225 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Er jeg eneste som finner det rart med bilder lagt inn 1 april i mars tråden ? Mangler april tråden maybe ? Det er vel ikke rart Jeg har vært på ferie til nå; men jeg ser at Natrich har tatt ansvar 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Det er vel ikke rart Jeg har vært på ferie til nå; men jeg ser at Natrich har tatt ansvar På grensen til å få sparken dette tomsi 2 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 ... Magiske bilder! Virkelig flotte saker her Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Magiske bilder! Virkelig flotte saker her Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå