T@worion Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Skriver i bloggen min i dag! games4life.blogg.no Under den årlige "gamescom" i fjor sommer kunne capcom stolt annonsere Remember me som etter planen skulle komme i slutten av Mai, men er nå utsatt til begynnelsen av Juni. Det skriver gamespot. I Remember me, som blir ett fremtids spill (nærmere bestemt 2084), får vi spille den unge og vakre Nilin, som i tilegg til fysiske ferdigheter også besitter evnen til å bryte seg inn i menneskers hukommelse hvor hun kan stjele og endre folks minner. Hun var en "minnejeger" som fikk sin egen hukommelse slettet av myndighetene. Vi skal i begynnelsen av Juni hjelpe Nilin med å finne tilbake til sin identiteten mens hunflykter ifra de samme som slettet den. Jeg håper og tror dette blir nok ett stjerneskudd i spillsamlingen og gleder meg til å få fingrene i det! Hva synes dere om dette? Thomas 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 spillet er ikke kansellert og det kommer nok med god biter utover. så om mann må vente litt er det helt greit. ikke noe å kaste seg i veggen for det her... Lenke til kommentar
T@worion Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 spillet er ikke kansellert og det kommer nok med god biter utover. så om mann må vente litt er det helt greit. ikke noe å kaste seg i veggen for det her... Det er sant! det skulle jo etter planen slippes i Norge 31 Mai, men blir nok ikke utsatt mer enn maks ett par uker! Gleder meg til dette! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå