Tåkefyrste Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Skjer med Shinji? :O Han viser litt av den kvaliteten som gjorde at vi kjøpte han Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Heit dame i tv2-studioet, for de som ikke har fått det med seg! Glemte navnet i all lykkerusen av kampen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jaqui Oatley eller noe. Rått av Kagawa! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jacqui Oatley ifølge Latias. har hun vært i sumo studio før? Latias sa det, jeg har aldri sette henne før. Uansett veldig flink og saklig. Mye bedre enn han andre som var der sist. Husker ikke hva han heter, men han er jo faen meg en idiot , Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Jacqui Oatley ifølge Latias. har hun vært i sumo studio før? Latias sa det, jeg har aldri sette henne før. Uansett veldig flink og saklig. Mye bedre enn han andre som var der sist. Husker ikke hva han heter, men han er jo faen meg en idiot , Usikker på om hun har vært med tidligere i år (ser ikke på studio med mindre United spiller kl. 16), men de forrige sesongene har hun vært på plass flere ganger. Jobber vel i BBC, så flink og saklig er hun nesten nødt til å være. Iain Macintosh du prater om? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 This guy! Phil Thompson faktisk. Han sitter i Sky Sports sitt studio ukentlig. Maken til pro-Liverpool fyr skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Har ikke sett han på sky, men på sumo snakker han så mye piss at jeg får vondt helt inn i sjela. Kunne godt hatt Jacqui Oatley hver uke. Pen og meget flink. 2 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Han scousern burde de ikke ha med noe mer, virkelig ufyselig fyr Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Enig i alt over egentlig . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå