T@worion Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Har startet en spill blogg ved navn .blogg.no hvis noen har tid og mulighet til å ta en titt! Håper dere liker den. T Endret 5. mars 2013 av r2d290 waits for Obi-Wan Link fjernet grunnet reklame til egen blogg Lenke til kommentar
T@worion Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 drit nice Takk for det, men har spurt admin om å slette dette emnet siden det tross alt mangler saklig innhold i selve emnet... hehe... ble bare litt ivrig! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 du kan bare endre tittelen. synes denne siden fortjener en tråd Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Bra initiativ, og pent design, men det var forferdelig mye skrivefeil på siden. Anbefaler deg å gå over artiklene før de publiseres. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hold deg unna skrivefeil og grammatiske feil, unngå bruk av smilyer ( en liten " " nå og da er greit, men de fleste forbinder " XD " med trettenåringer.) og jeg ville lastet opp bildene på en egen konto på f.eks. Imgur, så du slipper at bilder forsvinner fordi kilden får en ny adresse, artikler blir borte osv. Lykke til. Lenke til kommentar
T@worion Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Hold deg unna skrivefeil og grammatiske feil, unngå bruk av smilyer ( en liten " " nå og da er greit, men de fleste forbinder " XD " med trettenåringer.) og jeg ville lastet opp bildene på en egen konto på f.eks. Imgur, så du slipper at bilder forsvinner fordi kilden får en ny adresse, artikler blir borte osv. Lykke til. Takker for gode tips fra alle hold! Skal ta det til meg, og håper å bli bedre på skrivingen. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) XD'en gav meg spasmer. Fjern den, så skal jeg prøve å lese artikkelen. Samme med "<3", ":')". Endret 28. februar 2013 av Lovegame Lenke til kommentar
T@worion Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 XD'en gav meg spasmer. Fjern den, så skal jeg prøve å lese artikkelen. Samme med "<3", ":')". Da er de fjernet! takk for respons! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Greit innhold. Selv så synes jeg at fargene du har valgt kræsjer litt med hverandre. Ikke sikker andre reagerer på det. Lenke til kommentar
T@worion Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Greit innhold. Selv så synes jeg at fargene du har valgt kræsjer litt med hverandre. Ikke sikker andre reagerer på det. Dette er første forsøk med fargevalg... Hvilken farge ville du ha brukt? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Tråden stenges grunnet reklame til egen blogg. Dersom trådstarter ønsker tilbakemelding om nettsidens utseende, kan denne kategorien benyttes. Endret 5. mars 2013 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Psssstt. Trykk på steng tråd knappen Edit: Såg at du hadde fjernet url i HI. Endret 5. mars 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg