Arodem Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det kan være sandkasseseriens neste innslag vi skimter her. Les hele saken Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 lite dårlig a, propeller på fly lissom, når var det moderne a, kanskje 50 år siden?? *eyeroll* *fnis* Lenke til kommentar
Winterstick Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ser ut som det er Just Cause ja. Se på armbevegelsen på bildet, det ligner svært mye på en fyr som bruker lina for å komme seg frem. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Just Cause 2 er et av de beste sandbox-spillene jeg har spilt, så gleder meg til en eventuell oppfølger. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Håper de lager spillområdet enda større denne gangen, elsket Just Cause 2 delvis på grunn av dette! Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 lite dårlig a, propeller på fly lissom, når var det moderne a, kanskje 50 år siden??*eyeroll**fnis* Ser mer ut som bunnen av et luftskip, spør du meg. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Just Cause 2 er et av de beste sandbox-spillene jeg har spilt, så gleder meg til en eventuell oppfølger. Just Cause 2 er et av de beste _spillene_ jeg har spilt, og kanskje _det_ beste denne konsollgenerasjonen. Spillet fikk meg faktisk til å gjenoppdage gleden ved spill, etter å ha grindet meg gjennom de spillene som gis ut nå for tiden. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ser mer ut som bunnen av et luftskip, spør du meg. luftskip er jo en flyvemaskin, det var jo akkurat det jeg sa *fnis/gigglefart* Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ser mer ut som bunnen av et luftskip, spør du meg.luftskip er jo en flyvemaskin, det var jo akkurat det jeg sa*fnis/gigglefart* Fra wikipedia; Luftfartøy deles inn i to kategorier; lettere enn luft og tungere enn luft. Lettere enn luft inkluderer luftskip og varmluftsballonger. Tyngre enn luft deles inn i fly, helikoptre og autogiroer. http://no.wikipedia.org/wiki/Luftfart%C3%B8y Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 COOPCOOPCOOPCOOPCOOPCOOPCOOPCOOPCOOPCOOPCOOPCOOPCOOP 2 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 lite dårlig a, propeller på fly lissom, når var det moderne a, kanskje 50 år siden??*eyeroll**fnis*Ser mer ut som bunnen av et luftskip, spør du meg. Håper virkelig at dette er Just Cause 3. Har brukt sikkert 150t spilletid på JC2. BTW hadde vært kult om det hadde vært ett luftskip som man selv kunne sprenge ut av lufta, Hindenburg style 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 lite dårlig a, propeller på fly lissom, når var det moderne a, kanskje 50 år siden??*eyeroll**fnis* Hvem har sagt noe som helst om at dette spillet foregår i moderne tid, eller iden virkelige verden? Jeg håper det er et steampunk-spill. Et steampunk Just Cause hadde vært tøft. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 heh, trololol success \o/ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Bedre skyting og bedre missions og spillet vil bli fantastisk. Alltid morsomt å fly rundt å tulle i Just Cause 2, men missions var fæle greier. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Basert på JC2, kunne jeg lett kjøpt JC3 usett. Stressrelease deluxe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå